God kveld jenter! =)

Potepiloten

Betatt av forumet
Ja god kveld, og ikke minst god helg jenter :)

Skjer det noe artig hos dere da?

Her er det bare kosekveld i kveld :)

Hei og god kveld!

Her skjer det ikke mye;) Har overnattingsbesøk av en liten venninne av mini, og de har nå lagt seg, meeeeen hun sover ikke da:/ Får håpe hun sovner snart:)
Ellers har jeg sett idol, og venter nå på resultater, og spiser popcorn, og stratos og drikker brus! Nam nam!!! Skal jo bli feit uansett så:P

Hehe rette holdninga det MissWixen ;)

Hørtes jo ut som en koselig kveld det da forresten :)

Potepiloten skrev:
Hehe rette holdninga det MissWixen ;)

Hørtes jo ut som en koselig kveld det da forresten :)

Ja det er viktig med rett holdning:P

Ja, god Kveld og god helg jenter:) Vi skal bare kose oss i helgen med gode venner<3>

~~Lykke~~ skrev:
Ja, god Kveld og god helg jenter:) Vi skal bare kose oss i helgen med gode venner<3>

Høres ut som en bra plan det ~~Lykke~~  :)

jeg kom nettopp hjem fra ei venninne nedi veien her.. så nå skal jeg snart køye, jobbe i helga

Koser meg med gullrekka på tv2. Altså idol,sendkveld og golden. Og så knasker jeg knekkebrød. Sååå kvalm.
I morgen er det ut på restaurant med jentene. Det kan jo bli spennende med denna kvalmen :S

Her er det bare rolig kveld i dag. Har spist taco og sitter nå med smågodt og cola. Fant ikke noen interessant film på tv da, så da blir det pc heller :)
Har kjøpt akebrett i dag, så i morgen blir det vel snuppa sin første aketur =)

Nettop kommet hjem fra jobb jeg. Skal på tidlivakt i morgen, så blir nok kveld straks på meg. Vi på jobben skal også på julebord i morgen, så blir spennede. Heldivis så langt unna at jeg skal kjøre, så blir det ingen spørsmål ;D

God kveld (eller begynner det å bli god natt, kanskje?)
Her har jeg hatt alenekveld med hunden, litt julesjokolade, julebrus og thriller på tv. Er ikke helt sikker på om jeg er enig i thrill-effekten i Hjemsøkt, men jeg har nå sett den i alle fall. Kjærestemannen er i 30-årsdag og kommer vel ramlende inn i løpet av de sene nattetimer. Jeg skulle vært der jeg også, men heldige meg har eksamen i morgen. Kan iallefall trøste meg med at jeg fikk utsatt forklaringen til hvorfor jeg ikke drikker.
Nå gikk det også opp for meg at jeg må stå opp om seks timer (også jeg som ikke sov mer enn fire timer i går natt, da)... Kanskje på tide å køye.
Ha ei fortreffelig helg, jenter!

jeg skulle egentlig ligget i en hotellseng og slappet av etter timevis med shopping i danmark.. meneh.. neidaaa.....

spiser ritzkjeks, afipran og drikker pepsi max hjemme på sofaen istedenfor...

men nå er jeg lei blod og gørr filmer, har plutselig begynt å bli dårlig når jeg ser det... så da skal jeg legge meg istedenfor.. :)

Back
Topp