God kveld desember damer!

Dunn

Forumet er livet
God kveld alle sammen! [:D]

Hva har dere gjort idag?
Vi har vært hos chika og Thea og lekt litt også tok vi en minitur til stoff og stil. (Er vel 3.gang denne uken for lite stoff, øelagt stoff etc. [8D])

Hva skal dere ikveld?
Vi skal se på "Hvem kan slå Åmot & Kjus"! Mens jeg syr litt på buksa til Eirik. Blir nok ferdig ikveld [:D]

Ha en fin kveld damer! [:D]

God kveld:)
vi har vært og shoppa sko og jakke til store jenta og pysj till lillemor ¨
når vi kom hjem var vi og gikk en kjempe lang tur på 2 timer i skogen og Julie gikk nesten hele tiden ble bært litt det siste kvarteret, var så deilig her i dag
Så har vi spist deilig mat og nå er det top gear og sofaen:)

God Kveld [:)]

Jeg har nettopp spist deilig middag! Nå begynner skal vi danse, som jeg skal se på [:)]
Idag har vi syklet en tur til butikken, så lekte vi ute etter det tok snuppa seg en lur og jeg vasket og ryddet [;)]
Etter luren tok vi oss en lang sykkeltur i sola og når vi kom hjem igjen var vi ute å lekte frem til 18:00, da var det tid
for kveldsmat og barneTV ... En fin dag med andre ord [:)] <3

Jeg er her Dripdrop[;)] hehe

Idag har vi ryddet ute, jeg har pusset litt på ytterdøra og tatt teakolje på den. Skrudde opp et Welcome skilt med potte under som jeg fikk til knallpris[:D] og satte en potte med lyng oppi den. Gadd ikke å plante oppi da jeg syns det er så vanskelig å gjøre det i høyden[;)] Jeg plantet også lyng oppi to andre potter som gjør det veldig fint i inngangspartiet utenfor[:)]
Etter det var det handling og middag. Er ganske sliten da Helene er syk og Aksel holder på med hjørnetennene nede så det ble lite søvn i natt som var[&o] Stakkars ungene mine[&o][:(] Håper det går fort over[:)]

Ikveld skal sambo se på tv og jeg skal holde på med eksamen. Innleveringsfrist på mandag og jeg er ikke ferdig[:o]
Ikke rart det da siden jeg lå syk forrige uke og er enda ikke helt i form, mye å gjøre på jobben i tillegg så vil jeg også bruke tid på ungene[:)]

svigers på besøk ..jippi

ORIGINAL: LOMO*4

svigers på besøk ..jippi

Det hørtes positivt ut[;)] hehe

God aften!
Ja, dere ser jo at jeg er på jobb.
Nå er vi sist på tur, så det varer vel litt regner jeg med.
Ikke noe spennende herfra som jeg kan fortelle om egentlig.

Håper alle har det bra ikveld :-)

Jeg sitter å kjeder meg. Ungene sover (heldigvis) og gubben er på fest. Har kost meg med bakt potet helt alene (stusselig egentlig), så nå tenkte jeg å vurdere å legge meg snart.

Back
Topp