God Kveld :D

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hva driver dere med ikveld da?? [:)]
Har dere spist god mat?



Jeg sitter å slapper av, Ordner litt med den nye pc'en min, er mye oppdateringer som skal ordnes [;)]
Ellers har jeg ikke vært helt i form idag, kvalm, vondt i magen og hode og en del svimmel [:o]
Krysser fingrene for at det ikke er noe nøff nøff som er på vei hit [8D]
 
God kveld.
 
Dripdrop: God bedring til deg. Og grattis med ny pc. [;)]
 
I dag har vi spist middag hos faren til sambo. Der spiste vi mosakka(husker ikke hvordan det skrives).
I kveld slapper vi bare av. Sambo tester ut gitaren sin, kjøpt noe greier til den, mens jeg ser på skal vi danse og slapper av. Sitter her og er trøtt, så vurderer egentlig å legge meg etter vært...
 
 
Moussaka er det vel det heter? [8|]
 
Vi slapper av.
Ungen er veldig utilpass. Hun våknet nå for 3dje gang siden klokka 19.
Stakkars liten. Hun har nok vondt...
 
Ellers har jeg spist pinnekjøtt (NAM!!!!)!
 
Imorgen skal jeg jobbe fra 8 til 20. Cupfinale... Sikkert mye å gjøre...
 
Du har helt sikkert rett, barnidesember. Jeg skrev det bare rett frem jeg. [;)]
 
 
Heldiggris BID!
 
Vi har vært på besøk hos sambos bror i dag. Syver har lekt masse med søskenbarna sine.
 
I kveld har jeg spist spaghetti bolognes. Jeg er hjemme alene i helga, det er kjedelig[:'(] Vurderer å krype til køys snart jeg også...
 
Bare jeg som ikke liker pinnekjøtt? [8D][8D]
 
ORIGINAL: MrsPink

Bare jeg som ikke liker pinnekjøtt? [8D][8D]

 
JA!![8D]
Finnes jo ikke noe som er bedre enn pinnekjøtt[:D]
 
Tusen takk, Mrspink [:)]
Håper formen er bedre imorgen, skal til pappa å feire farsdag..
 
ORIGINAL: KræsjPink

ORIGINAL: MrsPink

Bare jeg som ikke liker pinnekjøtt? [8D][8D]


JA!![8D]
Finnes jo ikke noe som er bedre enn pinnekjøtt[:D]

 
Jeg er bare kjempe uenig. [:D]
 
ORIGINAL: BarnIDesember

Moussaka er det vel det heter? [8|]

Vi slapper av.
Ungen er veldig utilpass. Hun våknet nå for 3dje gang siden klokka 19.
Stakkars liten. Hun har nok vondt...

Ellers har jeg spist pinnekjøtt (NAM!!!!)!

Imorgen skal jeg jobbe fra 8 til 20. Cupfinale... Sikkert mye å gjøre...

 
så fin signatur du har[:D]
 
ORIGINAL: dripdrop

Tusen takk, Mrspink [:)]
Håper formen er bedre imorgen, skal til pappa å feire farsdag..

 
Krysser fingrene for det.
Har selv vært syk i en uke nå, men begynner å bli bedre nå. Kjenner forkjølelsen er på vei til å slippe tak. [;)]
 
ORIGINAL: MrsPink

Bare jeg som ikke liker pinnekjøtt? [8D][8D]

Jeg liker ikke pinnekjøtt [:'(]
 
ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: dripdrop

Tusen takk, Mrspink [:)]
Håper formen er bedre imorgen, skal til pappa å feire farsdag..


Krysser fingrene for det.
Har selv vært syk i en uke nå, men begynner å bli bedre nå. Kjenner forkjølelsen er på vei til å slippe tak. [;)]

Offda, bra du begynner å bli bedre [:)]
Ikke noe gøy å være syk..
 
ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MrsPink

Bare jeg som ikke liker pinnekjøtt? [8D][8D]

Jeg liker ikke pinnekjøtt [:'(]

 
Godt det er fler.
 
ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: dripdrop

Tusen takk, Mrspink [:)]
Håper formen er bedre imorgen, skal til pappa å feire farsdag..


Krysser fingrene for det.
Har selv vært syk i en uke nå, men begynner å bli bedre nå. Kjenner forkjølelsen er på vei til å slippe tak. [;)]

Offda, bra du begynner å bli bedre [:)]
Ikke noe gøy å være syk..

 
Det er noe drit. Skjønner ikke hvorfor vi skal være syke, hehe.
Også har jeg jo klart å smitte Helene. Så hun har jo vært syk i tillegg.
 
God kveld! [:)]
 
I dag hadde vi kyllingfilet, fløtegratinerte poteter og bretagnesaus til middag. Nam! [:D]
Nå sover snuppa endelig.. håper hun snart blir frisk. Har kastet opp bare en gang i dag, men får fortsatt ikke i henne mat.
 
Jeg og sambo har sittet og sett på gamle bilder. Liten mimrestund. [:)]
Nå er jeg egentlig ganske trøtt, så vurderer å legge meg om ikke så lenge..gjeeesp!
 
Her blir det gjort minst mulig på mest mulig tid[8D]
Sambo på 12t nattskift...ungene i sengene sine og sover enn så lenge.
 
Liam fikk 2 tenner i natt...han gråt og sov dårlig i hele natt, stakkar[:)] Så jeg håper vi får en bedre natt nu[:)]
 
Har bare trykket i meg masse snoooop for en gangs skyld....men i morra e det lammelår som står på menyen. Så vi ska vel ferie fars dagen etter han far sjøl har stått opp ut på dagen en gang[:)]
 
 
Jeg er hjemme aleine ikveld.. skulle egentlig ut å spise med faren til sambo + familie, men siden emma er syk ble jeg hjemme med hun..
 
jeg og sambo var å besøkte tantebaret mitt idag og hun var sååååååååå liten og nydelig [:D] 
 
også våknet emma i natt og skrek som hun aldri hadde skreket før i 2 timer.. lurer på om det er tenner på gang men kjente ikke noe.. fikk ikke lov å kjenne heller da men.. ga hun en stikk pille og da roet hun seg..
 
Back
Topp