God kveld alle sammen

eg kjenner noen som har trillinger,og de har de kjempe fint[:)] du er veldig heldig som kommer til å få tvillinger[:D] drit i hva andre sier..dere kommer til å bli kjempe lykkelige! Hvorfor er det mer stress med tvillinger enn med to barn som er ganske nærme i alderen? Det blir hva du gjør det til selv mener eg[:D] er ikke nødvendig å stresse for mye uansett!

litt gal kanskje,men ikke mye[;)][;)]

ORIGINAL: Tine_mor

Det blir hva du gjør det til selv mener eg[:D] er ikke nødvendig å stresse for mye uansett!

Nemlig... kunne ikke vært mer enig.... Dessuten så tenker jeg på alt jeg får igjen for det når de blir litt eldre... all det selskapet de vil ha i hverandre osv... Nei, jeg er stolt vordende tvillingmamma, jeg[:D]

Jeg er tanta til enegga tvillinggutter [:)] Ja, det er dobbel jobb, men vel så viktig- det er dobbel glede også [:D][:D][:D]

det er bra!! Vi i babyverden støtter deg uansett 100%!!!! [:D]

Takk skal dere ha alle sammen[:D] Nå tenker jeg at jeg skal bevege meg mot senga... (med mine museskritt kan sengeforbereldesene ta nesten 1 time, hehe)... legge meg godt til rette, og lytte til lydboka mi[:D] Så blir det vel fart på snuppene tenker jeg... har vært rolig i hele kveld. De har nok spart energi til natten[&:]

God natt da[:)]

God tur til senga- og sov godt [:D] Nattaklem fra meg [:D][:D]

Hehe! Ja, god tur til senga! Sov godt![:D]

er vi andre våken her da[:D] hehe

Ja, jeg er no våken[:D]

Nesten på grensen til å bli psyko eg nå..er så sinnsykt overtrøtt[:D]
ler av alt!! Hehe.. så.. hvem er så dere da?
Eg er fra bergen.. opprinelig Jæren[:D]
Har vært samboer i et år,og trives veldig godt med det! Har møtt mannen i mitt liv,og nå er vi klar for barn[;)] dere da?

Du som er gravid burde jo fått den beste sengen!!!!

Hvor i Bergen bor du da??

bor i selveste OS[:)]

Det holder på å bikke over for meg også [:D] jeg er fra Moss,men bor i Gausdal sammen med mannen i mitt liv [:D] Håper at vi får vårt første barn sammen til sommeren [:D][:D][:D]

er helt enig med deg! får du ikke den beste,så vil vi ikke ha noen andre heller[;)]

Back
Topp