God kveld alle sammen

Tine_mor

Elsker forumet
Hva driver dere med i natten da? Kjenner eg begynner å bli "litt" trøtt,men klarer jo ikke å gå fra babyverden[:)]

sitter bare her og leser og skriver litt, jeg [8D]
er egentlig kjempetrøtt, men nekter å legge meg før jeg er trøtt nok til å sovne med en gang jeg legger hodet på puta..
Skal endelig få sove litt lenger i morra, håper jeg[:D]

eg får ikke sovet noe spes.. skal heim til Bergen i morgen! Må kjøre fra stavanger! 5 timer[:'(] men eg klarer ikke legge meg helt enda[:D]

Sitter her og leser og skriver på dette forumet og tvillingforumet. Kjeder meg litt, og kunne tenkt meg å finne på noe. Men etter å ha fått konstantert komplett bekkenløsning av fysio på fredag, har jeg fått beskjed om å ta det mest mulig med ro... så da ligger jeg her på sofaen med puter mellom beina, surfer nettet og drømmer om når snuppene skal komme...

Er nok eg som skal kjøre[:D] Late samboeren min gidder ikke kjøre opp igjen også!! Hva skjedde med å være gentelman?

Begynner å ane tendenser til bekkenløsning jeg også, tror jeg.. [:(]
Vralta som en gås på IKEA i dag, det beste er å gå med små steg, fant jeg ut[&:]

ORIGINAL: Beta

snuppene? er det jenter ?

JAAAAAAA..... (de tror i hvert fall det, men måtte love å ikke bare kjøpe rosa[:)])

Jeg sitter å kjeder meg.. Vurderer å gå å legge meg nå. Gleder meg til å få sove leenge imårra![:D]
Hvis jeg ikke MÅ ha klokka på ringing for testings.. [;)]

Har sett på magebildene dine nå Hanne.. KJEMPEFIN mage!! Tenk at der er TO små nurk der inni! Åhh.. Blir helt overgitt![:D]

Gratulerer da[:D] så koselig! Er jo kjekt med dobbeldose jente! (tenk i tenårene) hehe[;)]

jeg sitter oxo bare her, og klarer ikke å rive meg vekk.
er egentlig ganske trøtt nå, men thea marie skal snart ha mat og da er det jo ikke noe vits at jeg legger meg til å sove nå[:)] er jo så koslig å være her [:D]

Tullemusa:Tusen takk for komplement, jeg kan ikke alltid helt tro det er 2 der inne selv... For godt til å være sant nesten.....Men du... Kan du ikke bare teste når du våkner da?? Er så misunnelige på dere som klarer å sove lenge.... Hadde kjempesovehjerte før, men det forlot meg den dagen spirene klorte seg fast[:D]

Sitter her som vanlig, tror jeg gror fast i stolen snart...[8|] Kjenner jeg er litt trøtt, men klarer ikke rive meg vekk fra pcen. Heldigvis slepper jeg å våkne av unge skrik i morgen tidlig, for de har jeg sendt til besteforeldrene...[:)]

eg vet.. Alle er så trivelig her inne! Mye bedre enn å gå og legge seg[;)]

ORIGINAL: Tine_mor

Gratulerer da[:D] så koselig! Er jo kjekt med dobbeldose jente! (tenk i tenårene) hehe[;)]

Ja tenkt på tenårene.... dobbel dose med dyre shampooer, balsam, sminke, merkeklær.... for ikke snakke om dobbelt opp av bind og tamponger!!!!

jeg sitter her å leser til øynene blir firkantete[:D]
skal nok køye snart...begynner å bli litt trøtt...
å kan sove lenge imårra[:D]men har på kl.for må ta tempen[:D]

Ja, det er kjempe deilig[:D]

Sooooove lenge i morgen....hehe[:D]

Bunader og konfimanter[:)] men for all del! DU er kjempe heldig! eg missunner deg kjempe mye! Det gjør sikkert alle her også[:)]

ORIGINAL: Tine_mor

Bunader og konfimanter[:)] men for all del! DU er kjempe heldig! eg missunner deg kjempe mye! Det gjør sikkert alle her også[:)]

Tusen takk!!! Jeg gleder meg kjempemasse, og vi vet at vi er heldige.. men det er ikke så ofte vi får høre det fra andre. Som regel får vi bare høre hvor travelt vi kommer til å få det, at vi kan si ha det til voksenlivet og privatliv, for ikke snakke om søvnen[:@][:@] Litt lei av å høre det, kan du si, så det varmer godt at dere alle her inne er så glad på vår vegne[:)][:)][:)]TUSEN TAKK!

Jeg ønska meg trillinger, jeg.. gale mennesket![8D]

Ja, Hanne. Du har nok rett! Trenger jo ikke klokka på ringing, for jeg tenker jeg ikke tenker så mye på det når jeg har skjønnhetssøvnen min!
Tenkte jeg skulle vente til mandagen, men samboer'n sa jeg måtte gjøre det i morgen tidlig. Hehe! Han er visst mere spent (skremt??) enn meg![:D]

Utgifter kommer vel uansett da! Bare at Hannejenta vår kommer til å få dobbel dose på en gang. [;)] Men det ville nå blitt omtrent det samme om det var ett år mellom to jenter da.. Eller gutter. De skal da ha de og. Hehe![:D]

Må være koselig å få tvillinger![:D] To prinsesser!![:)][:)]

Back
Topp