God jul

Prinsesselykke

Andre møte med forumet
Koselig med jul, men kunne gjerna hatt noen dager til før julen kom...mini e 4 dager, slite litt me amming og såre og sprukne nippler...må vell bare komma oss gjennom di første ukene håpe eg...ting trenge ikje gå heilt på skinner om det e nr 3 altså..me ska værtfall kosa oss me julefeiring i dag me mine små forventningsfulle...

Hehe, her blei d visst litt klaging og litt jul..

Håpe alle gravide og nybakte mødre får en super flotte jul[emoji319][emoji318]

God jul!
Det går seg til snart! Ta ting med ro selv om det er jul. Straks blir alt mye lettere :)

God jul [emoji5] ja de første dagene og ukene er slitsomme, her begynte det å gå bedre etter 2 litt tøffe uker, men så liker vist ikke lillegutt julemat like godt som meg [emoji54][emoji21]

God jul [emoji319] var litt "tøf" julefeiring. Kom hjem på kvelden lille julaften. Hadde ikke gjort noe om lillemann var litt mer en 3 dager på julaften. Og vi var kommet litt mer inn i det. Men klager ikke. Kom hjem til jul. Og fikk en fin feiring med mammas godjente og de to guttene i livet mitt [emoji3]

Last edited:
Denne julen ble definitivt unntakstilstand for min del.

Når de andre satte seg til bords stod jeg i 2.etasje med tidenes stellebord-eksplosjon. Måtte kaste meg til siden for ikke å bli sprayet gul av babybæsj. Skikkelig koselig å stå der oppe mens jeg hørte de andre koste seg med julematen. Fikk kastet i meg en liten porsjon før jeg måtte amme igjen.

Nissegaven til storesøster ble glemt igjen hjemme, så det ble noe dramatisk når 4 åringen fikk noe hun ikke hadde ønsket seg av nissen.
Vi glemte også noen andre gaver hjemme, så det ble stor ubalanse i hvor mange gaver vår jente fikk , i fht de andre barna:-/
Følte meg som årets værste mor som bare rotet sånn.

Nå håper jeg på en litt bedre julemorgen bare oss 4!

Vi får trøste oss med at det blir jul neste år også;)

God jul :)
Såre nipler og 3 ganger med brystbetennelse siden fødselen her.
Vi er sterke vi mammaer!
Håper det ordner seg for alle dere andre!
Klem :)

God jul!

Det ble unntakstilstand her også. Vi er overveldet av tilværelsen som 4 barns foreldre med to tette, små og en (svært) krevende 8 åring.

Minsten er 19 dager i dag og ting har gått seg så smått til i forhold til det.

Men nattevåk, kort lunte og krangling til tross, jeg synes virkelig vi har fått tidenes julegave i år og har aldri følt meg så lykkelig og tilfreds som i år. Jeg har faktisk ikke brydd meg så mye om julegaver til meg selv engang!

Back
Topp