Bébbe
Elsker forumet
Hermine har ingen reaksjon på sukker, hun må bare stoppes for hun kan spise ganske mye.
10 grader, det er som en nordnorsk sommerdag jo.
I dag er det 13. Helt merkelig! Mye vind også så lite som minner om vinter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine har ingen reaksjon på sukker, hun må bare stoppes for hun kan spise ganske mye.
10 grader, det er som en nordnorsk sommerdag jo.
Skikkelig sovedyr ha da.
Hermine sovner som regel ca 20-20.30 når hun har sovet på dagen, så det blir ikke så sent synes jeg. Vi legger henne som regel i vogna til en lur dersom vi skal noe på kvelden nå i jula, så slipper vi å dra hjem kl 18.30 med en stuptrøtt unge.
Idag har vi vært på formiddagsbesøk hos et vennepar med en jevnaldrende gutt, godt for Hermine å få leke med et annet barn etter 1.5 uke hjemme. Hun sovna i bilen kl 15 og sov 1/2 time, men det var greit for vi skulle rett til kveitemiddag hos svigers. Men 19.30 var hun heeeeelt ferdig likevel og hylvrælte gjennom hele kveldsstellet.Det høres ikke sent ut nei. S kan sovna mellom 19.30 og 21.30 selv om hun ikke sover på dagtid. Hun våkner som regel mellom 6 og 8. Deilig at dere kan legge hun på dagtid så hun holder ut litt lenger når dere skal noe da. Savner det litt. Skal dere være hjemme i dag?
Hei.
Har alle hatt en fin jul? Vi har kost oss med deilig mat, desserter og marsipan
Har jobbet en del, og har siste nattevakt i natt. Ferdig 8.30. Også skal jeg jobbe dag i morgen og fri til tirsdag Neste torsdag begynner jeg på apoteket. Gruer meg litt hehe.
Ha et godt nyttår alle sammen, hvis jeg ikke rekker å komme innom!