God Jul!!!

Hermine har ingen reaksjon på sukker, hun må bare stoppes for hun kan spise ganske mye. :p

10 grader, det er som en nordnorsk sommerdag jo. :eek:

I dag er det 13. Helt merkelig! Mye vind også så lite som minner om vinter
 
Skikkelig sovedyr ha da. :)

Hermine sovner som regel ca 20-20.30 når hun har sovet på dagen, så det blir ikke så sent synes jeg. Vi legger henne som regel i vogna til en lur dersom vi skal noe på kvelden nå i jula, så slipper vi å dra hjem kl 18.30 med en stuptrøtt unge. ;)

Det høres ikke sent ut nei. S kan sovna mellom 19.30 og 21.30 selv om hun ikke sover på dagtid. Hun våkner som regel mellom 6 og 8. Deilig at dere kan legge hun på dagtid så hun holder ut litt lenger når dere skal noe da. Savner det litt. Skal dere være hjemme i dag?
 
Det høres ikke sent ut nei. S kan sovna mellom 19.30 og 21.30 selv om hun ikke sover på dagtid. Hun våkner som regel mellom 6 og 8. Deilig at dere kan legge hun på dagtid så hun holder ut litt lenger når dere skal noe da. Savner det litt. Skal dere være hjemme i dag?
Idag har vi vært på formiddagsbesøk hos et vennepar med en jevnaldrende gutt, godt for Hermine å få leke med et annet barn etter 1.5 uke hjemme. Hun sovna i bilen kl 15 og sov 1/2 time, men det var greit for vi skulle rett til kveitemiddag hos svigers. Men 19.30 var hun heeeeelt ferdig likevel og hylvrælte gjennom hele kveldsstellet.

Nyttårsaften blir det en lang formiddagsblund! :p Hun har ganske stort søvnbehov ja, behøver enten 12-13 timer natt eller 11 timer natt og 1-2 timer på dagtid. :)
 
Hei.
Har alle hatt en fin jul? Vi har kost oss med deilig mat, desserter og marsipan :)
Har jobbet en del, og har siste nattevakt i natt. Ferdig 8.30. Også skal jeg jobbe dag i morgen og fri til tirsdag :) Neste torsdag begynner jeg på apoteket. Gruer meg litt hehe.

Ha et godt nyttår alle sammen, hvis jeg ikke rekker å komme innom!

Her har vi hatt en fin jul :) hadde besøk på søndagen av søsteren til sambo, mannen hennes og barna :) Leoh syns faktisk det var litt stas å ha en gutt å dele bil-interessen med :p

Hvordan har det gått på jobb? Sliten? Blir spennede med ny jobb da :D og sikkert godt å ikke jobbe natta :p

Godt nyttår til deg og dine <3
 
Har alle hatt en fin jul og en god nyttårsaften? :)
 
Back
Topp