God Jul!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
God Jul alle dere flotte damer! Håper julen blir fin for dere med masse god mat og selskap :) Håper skuldrene har senket seg sånn nogenlunde til dere også :)

God jul ja! Her har jeg hentet/arvet masse utstyr og fått bestilt barnevogn idag! :-D Mer og mer faller på plass - gleder meg til imorra og resten av juletida! Gooood jul! :-D

God jul! :-) her skal jeg nyte og kose meg masse med min aller siste jul uten eget barn sammen med kjæresten min og familie :-) Og nå har jeg akuratt sett grevinnen og hovmesteren så kan julen bare komme :-)

Håper dere alle får en fantastisk jul, og kos dere kjempe masse med god mat og godt selskap! :-) God jul alle sammen! :-)

God jul alle fine damer! Vi har akkurat vært i lillejulaften selskap hos mine foreldre, og i morgen skal vi feire hos svigers. Første gang jeg feber uten foreldrene mine :-( Men den siste julen det er bare meg og kjæresten <3

Ønsker dere alle en fredfull jul ♡

Vedlegg

• 1419403325002.jpg
    1419403325002.jpg
    36,5 KB · Visninger: 12
God jul alle sammen :) Håper alle får en fin feiring i dag og at dagen er fylt med glede :)

God jul alle sammen :) Sitter med julestrømpa og søsteren min (på 25) og ser julemorgen nå, hehe. Ganske rolig og fin familiefeiring med familien min i år. Siste året vi feirer hver for oss, neste år så blir det jo feiring sammen med en liten en. ;)

God jul til alle dere! I år får vi kose oss med er struttende mage i jula, neste år blir det full rulle med en baby på rundt 8 måneder. ;)

Håper alle hadde en fin julekveld, og at resten av jula blir minst like bra! Nå er det snart et nytt år og da raser nok ukene av gårde, plutselig er det april og vår tur!! :)

God jul til alle! :-)
Håper dere nyter dagene før det nye året, og lader opp batteriene til våren! :-)

God jul til alle sammen! :)

Masse god jul alle sammen:)

Back
Topp