GOD JUL!

ViMså

Flørter med forumet
Vil ønske alle dere herlige Mars mammaer en riktig god jul! :) <3 håper dere får ein kjempe koslig dag uansett hvordan den skal feires! :)

Tar også en liten julaften jubel for 30 uker i dag! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

GOD JUL! Kos deg masse masse :)

God jul :)

God jul:) kjenner jeg er klar for å starte på "diett" fra mandag av... Kutte ned alt av brus og snop... ikke lett å være gravid i jula xsmile8 håper dere alle har hatt en fin feiring :D

God jul:) kjenner jeg er klar for å starte på "diett" fra mandag av... Kutte ned alt av brus og snop... ikke lett å være gravid i jula xsmile8 håper dere alle har hatt en fin feiring :D

Det tenker jeg også hver dag at jeg skal kutte ut alt "dritt mat".. Var veldig flink før jeg ble gravid men etter kvalmen forsvant har jeg spist snop/ noe søtt hver dag nesten.. :/
Vi får motivere hverandre slik at fristelsen ikke blir for stor ;)

Henger litt etter om dagen, men god jul til alle :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Det tenker jeg også hver dag at jeg skal kutte ut alt "dritt mat".. Var veldig flink før jeg ble gravid men etter kvalmen forsvant har jeg spist snop/ noe søtt hver dag nesten.. :/
Vi får motivere hverandre slik at fristelsen ikke blir for stor ;)

ja huff . skal begyne med knekkebrød fra i morgen å kutte ut brød. kjøpe inn godt og magert pålegg:)

Vil ønske alle dere herlige Mars mammaer en riktig god jul! :) <3 håper dere får ein kjempe koslig dag uansett hvordan den skal feires! :)

Tar også en liten julaften jubel for 30 uker i dag! :D

God romjul!! :) Jeg gikk også inn i 30+0 i går! Fin julegave, det. Ti uker og en dag til termin nå...!!

ja huff . skal begyne med knekkebrød fra i morgen å kutte ut brød. kjøpe inn godt og magert pålegg:)

Høres lurt ut :) tror jeg også skal gå til innkjøp av knekkebrød! Spiste meg temmelig lei rett før jeg ble gravid å har ikke orket tanken på det etterpå men nå frista det faktisk! :)
Vet hvertfall at mengden karbohydrater skal reduseres når jula er over! :p

Back
Topp