God jul alle sammen!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Tar juleferie i mårra...
Dere trur vel jeg allerede har gjort det, men jeg har bare jobba sykt mye denne uka så da blir det mye soving og lite nett!!!

Men god jul alle sammen!!! Kanskje jeg kommer innom i løpet av uka!!!

Riktig god jul til deg også,Pastella!! Håper det nye året bringer med seg en bolle i ovnen din [:D][:D]

God jul til deg og [:D]

ORIGINAL: lisa79

Riktig god jul til deg også,Pastella!! Håper det nye året bringer med seg en bolle i ovnen din [:D][:D]

signere dein

tar juleferie etter jobb ikveld endelig....he he
god jul alle[:D]

God Jul til deg også pastella[:D]Håper du får en fin og fredfull jul[;)]

tusen takk for den!! Håper jeg ikke får besøk av tanta på julaften... [;)]

tar jeleferie når eg e ferdig på jobb i kveld, skaj bli godt.
god jul alle[:D]

ORIGINAL: Pastella

tusen takk for den!! Håper jeg ikke får besøk av tanta på julaften... [;)]

Det får vi virkelig håpe du slipper!! Når får du svar på blodprøven? Er det for å sjekke om du har hatt el?

God jul pastella og a.t![:D]

Det får vi virkelig håpe du slipper!! Når får du svar på blodprøven? Er det for å sjekke om du har hatt el?

Ja det er riktig det... Regner med å få svar i mårra hvis gyn er på jobb da... Så jeg skal prøve å få ringt innimellom alle pasientene i mårra!!!

En riktig GOD JUL ønsker jeg deg, kose deg masse! [:)]

ORIGINAL: Pastella

Ja det er riktig det... Regner med å få svar i mårra hvis gyn er på jobb da... Så jeg skal prøve å få ringt innimellom alle pasientene i mårra!!!

Spennende!!! Stikker du innom og forteller om resultatet eller?

Vet ikke om jeg får tid... Kan be sladrevennen min gjøre det om jeg ikke får tid... Vet ikke om jeg får tid til å ringe en gang!!!

God jul og godt nyttår til deg [:D] Kos deg masse i jula

Prøv å få fortalt det da- jeg orker ikke vente helt til etter jul!!!

God Jul [:D]

Back
Topp