God helg

*Bobbo*

Forumet er livet
 Riktig god helg snupper. Noen planer i helgen da???

Har jobbehelg jeg, men jobber bare fra 10-15 imorra. Håper sola er her hele helgen.
Blir sååååå glad når solen skinner. [:)][:)][:)] 
Vi skal vel jobbe litt i kjeller'n i helgen også. Lager oss kjellerstue. Ellers skal vi bare kose oss. [:)]

God helg Bobbo[:)].
Hører jo egentlig ikke til her inne lengre,men er så koslig å se hvordan det går med dere alle[:)].
Sitter der inne på nov.forum og bare ruger og ruger jeg,hehe....[:)].Har nå ikke vært så veldig kvalm de siste dagene,så da har vi fått gjort litt ute rundt huset,og vært og kjøpt oss ny bil[:)][:)].Endelig var det min tur til å få stasjonsvogn,hehehe[:D].

I helgen skal vi reise til Røvær ei lita øy utenfor Haugesund på familie besøk[:)].Kose oss i det fine været og bare være sammen[:)].

Dere må kose dere med ryddinga i kjelleren,og nyte helgen.knip[:)]

RIKTIG GOD HELG TIL DEG OGSÅ BOBBO, OG ALLE DERE ANDRE HER INNE[:D][:D]

Jeg skal nok trille turer med mars prinsessa mi, også får vi vel endel besøk så det er bare å holde seg hjemme [;)]

Det er jo så utrolig nydelig vårvær her på østlandet fortiden så det må virkelig nytes!!

Bobbo; ha en fin jobbe helg. Gleder meg til å se bilder av kjellerstua når den er ferdig[;)]

God helg til deg puppedama [8D]

Vet ikke helt hva jeg skal i helga jeg.. nyte finværet mest sannsynlig!

Kos dere masse alle dere flotte jenter [:D]

God helg bobbo og alle andre[:)]
Her blir det ei avslappende helg[:D]

God helg til dere alle her inne[:)]

både jeg og sambo har arbeidshelg i helga[&:]

God helg, alle sammen!!! [:)]
Her skal vi slappe av og kose oss. Er avlastningforeldre i helga, så får se om vi kan finne på noe morro sammen med han vi har sammen med oss. [:)] Så skal jeg gjøre unna masse skolearbeid, og pakke kofferten, for på mandag reiser jeg til Trondheim. Har fått sykmelding fra jobb fram til påske. Satser på at jeg er ruger når vi tar påskeferie! [;)]

Back
Topp