God helg!

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Langhelg og greier :)

Noen med noen spennende planer?

Her starter det hele med vårrengjøring [emoji19] hehe

Her går det nok i endel gårdsarbeid da vi må få gjort ting klart til våren [emoji4]
på lørdag skal vi se på pappaen spille fotballkamp og mandag er vi bedt til kaffe og kake med samboerens bror [emoji4]

Svigerinne skal feire forsinka 30årsdag i morgen, og på mandag fyller fetteren min 8 år så det blir storstilt feiring! Mamman er filippiner så det spares ikke på noe [emoji23]

God helg! Her har vi hatt privat visning i kveld også skal vi på IKEA i morra og kjøpe skap til utleieleiligheten og gardinstenger og rullegardin. Vi har fått leid ut fra 1.mai [emoji122][emoji122][emoji122][emoji1]

Også Skal Vi vaske huset til visning på tirsdag på mandag. Deilig med fri altså [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

God helg ja! Her blir det besøk til vennepar i morgen, så bursdag til niese på søndag og en lang kjøre tur til farmoren til samboer på mandag. Så helgen går nok fort, håper bare jeg får slappet av litt innimellom [emoji23][emoji85]

God helg :) Har fri til tirsdag. Og har egentlig ikke noen planer. Skal kanskje møte ei venninne og sønnen hennes i morgen. Tenkte kanskje å få ryddet litt her hjemme, men det er så tiltak [emoji14]

Mannen har stikki til uniten, og ungene er hos faren, kommer hjem søndag kveld. Vurderte å prøve å male litt men blir så utrolig fort dårlig :( Har iaffal fått rydda litt på kjøkken, men trenger egentlig feie over hele huset. Så igjen - vi får se hva formen min tillater. Skal forhåpentligvis klatre imorgen! Mandag skal jeg og ungene få med oss vårslippet. Antar modern og fadern skal kjøre i år og ;)

God helg!
Her startet helgen med ekstra soving om morgene... jentungene fikk ipad 1 time :p Netflix er gull til tider. Har vært på dansestevne med hun største i dag, fikk pokal og så stolt :)
Planen nå var å vaske badet, som i alle fall skulle vært skrubbet ned for 1 mnd siden.... men har ikke hatt ork eller energi.. har det enda ikke, men MÅ. Men.... så havnet jeg her da.. mitt i skrubbinga :p
Ellers lite planer

God helg!
Her startet helgen med ekstra soving om morgene... jentungene fikk ipad 1 time [emoji14] Netflix er gull til tider. Har vært på dansestevne med hun største i dag, fikk pokal og så stolt :)
Planen nå var å vaske badet, som i alle fall skulle vært skrubbet ned for 1 mnd siden.... men har ikke hatt ork eller energi.. har det enda ikke, men MÅ. Men.... så havnet jeg her da.. mitt i skrubbinga [emoji14]
Ellers lite planer
Omtrent som meg det med badet [emoji23] Jeg MÅ også ta det. Og tenker at jeg bør mens jeg fortsatt klarer, for mannen er ikke like nøye, men det lever jeg godt med når magen blir større og formen verre. Men så fant jeg gamle repriser av sex and the city [emoji23]

Omtrent som meg det med badet [emoji23] Jeg MÅ også ta det. Og tenker at jeg bør mens jeg fortsatt klarer, for mannen er ikke like nøye, men det lever jeg godt med når magen blir større og formen verre. Men så fant jeg gamle repriser av sex and the city [emoji23]

Uff, badet ja. Burde virkelig tatt det jeg også.... [emoji85]

Fikk gjort ca ingenting igår bortsett fra å handle. Og rydde litt.Skulle gjerne malt vinduskarmer. Men var tungpustet hele kvelden, så orket vitterlig ikke. Håper det er litt roligere i dag... Var tungpustet selv når jeg bare satt i sofaen og ikke gjorde noe[emoji20]

Akkurat nå sitter jeg på verandaen til mine foreldre i sola og slapper av mens jeg hører mini og mormor leke på plenen [emoji7]

I går fikk jeg og barna fylt igjen bedet vi har gravd til :D Etterpå fikk vi vært på plantasjen og kjøpt inn litt ekstra jord, og de første løkene vi skal plante ;-) Våknet av vondt i bekkenet i sene nattetimer i natt, og måtte få på plass puta mellom bena, men det var gått seg til da jeg våknet igjen :)
I dag har det vært koselig familiemiddag, og i morgen blir det ren avslapning, nyte forhåpentligvis godt vær med planting av løker, utelek og grilling :D

Og så eksamenslesing da... Litt på kveldene, og noe i løpet av formiddagene har jeg fått til x) Har en snikende hodepine nå som har ligget på lur hele dagen, og er tom for Paracet, så får se hvor mye lesing det blir i kveld x)

Forsatt god helg!

Back
Topp