Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøteborg er en så hyggelig by [emoji1] Kos dere!Fri frem til nattevakt på søndag, så da stikker vi en tur til Gøteborg og lever luksuslivet i 36 timer [emoji14] Gleder meg til hotell, restaurant og Escape Game!
Omtrent som meg det med badet [emoji23] Jeg MÅ også ta det. Og tenker at jeg bør mens jeg fortsatt klarer, for mannen er ikke like nøye, men det lever jeg godt med når magen blir større og formen verre. Men så fant jeg gamle repriser av sex and the city [emoji23]God helg!
Her startet helgen med ekstra soving om morgene... jentungene fikk ipad 1 time [emoji14] Netflix er gull til tider. Har vært på dansestevne med hun største i dag, fikk pokal og så stolt![]()
Planen nå var å vaske badet, som i alle fall skulle vært skrubbet ned for 1 mnd siden.... men har ikke hatt ork eller energi.. har det enda ikke, men MÅ. Men.... så havnet jeg her da.. mitt i skrubbinga [emoji14]
Ellers lite planer
Omtrent som meg det med badet [emoji23] Jeg MÅ også ta det. Og tenker at jeg bør mens jeg fortsatt klarer, for mannen er ikke like nøye, men det lever jeg godt med når magen blir større og formen verre. Men så fant jeg gamle repriser av sex and the city [emoji23]