God helg!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Denne helga har eg vakt på forumet, og vil berre benytte sjansen til å ynskje alle ei riktig god helg! Har de noko spennande planar for helga? Det nærmar seg snart berre ein månad igjen til jul, kanskje nokon har begynt med julebaksten eller - pyntinga? :D

God helg til deg også!

Tror jeg skal prøve å rydde litt jeg.

Vaske klær
Brette klær
Kjøkkenet
Og helst stua.

Kanskje mannen skal få henge ut utendørs belysning. Vi trenger ikke slå på strømmen før neste helg. Men det er kjekkere å henge opp når det ikke regner.

Mellomste skal i en bursdag i dag og ellers er det stort sett mye det samme som alltid denne helga. Ingen spesielle planer.

God morgen! Jeg sitter inntullet i et teppe og er så trøtt,men får ikke sove. I etasjen over sover mann og barn så søtt.

Mannen og jeg skal på julebord med gode venner i dag. Gleder meg til hotellseng og hotellfrokost :D

God helg!

I dag skal storebror klippe seg, og vi skal på åpningen av julehuset på senteret.

I morgen skal storebror og Pappan på kino og se trolls, frøkna og jeg skal lage kino hjemme. Hun vil ikke se den.

Ellers blir det vel litt klesvask og sånne "vanlige" helgesysler

Idag blir det å hvile ut etter edrufylla i går. Ikke lett å føle seg hangover dagen derpå når alt du gjorde kvelden før var å spise middag, spille brettspill og drikke cola med venner til langt på natt. :p

Du må ha en god helg. Jeg skal på jobb i morgen. Ferdig på mamma perm. Torsdag skal jeg sette inn et egg. Så blir det 3 uker arbeids før jul. Så har jeg fri 3 uker i julen:)

Back
Topp