God helg!

Vi har vært innom stavanger Kids sale og fant en god del klær til mini og sniken.. Så siden det var fint vær så kjørte vi ut til sentrum og gikk rundt, kjøpte lunsj på Waynes coffee og gikk rundt og titta.
Når vi kom hjem ville mini til bestevenninna så da sov mamsen mens hun var der... :)
Vi er egentlig invitert ut ikveld men bekkenet og kroppen streiker så blir sofa resten av kvelden tenker jeg.
 
Åja :) hehe, domme meg :p sikkert kjempefint :)

Å så flink du er da:) håper jeg får til jordbærplantene.. Er sååå glad i jorsbær. Skal lage en liten åker hvis jeg får til :)
Elsker jordbær jeg og:D men måtte hatt en åker ja hvis det skulle vært nok til annet enn småspising:p hihi. Stas å spise noe man har drevet fram selv:)
 
Jeg måtte bare. Bekkenet er absolutt ikke enig, men mannen dro på havet i går, så da må jeg gjøre alt selv.
Håper du kommer deg over den dårlige kneika snart :)

Uff så tungt! Alt huslig for en periode, med dårlig bekken. All ære til deg!! :)

Min form er heldigvis god om dagen, er bare noen timer om morran som er kvalm og dårlig. Mye bedre enn hva det har vært :)
 
Oppdatering:
Kjempefin bursdag! Familien var fra Syria og mammaen kunne ikke bade, så da var jenta på 5 år med meg og lillefrøkna i bassenget, før vi rundet av med kaker. Ho eeeeelsket å bade og var ganske flink!

Nå er jeg BRA sliten for å si det sånn, stakk innom butikken å plukket med meg smågodt. I kveld blir det film og latskap :joyful: Helg ❤️


Flink du er!! :) Det er sånne som deg som skaper god integrering og et godt samfunn!! Applaus :) :)
 
Uff så tungt! Alt huslig for en periode, med dårlig bekken. All ære til deg!! :)

Min form er heldigvis god om dagen, er bare noen timer om morran som er kvalm og dårlig. Mye bedre enn hva det har vært :)
Takk :) går veldig greit i hverdagen, men akkurat nå under graviditeten med bekkenløsning er det tungt :/
Bra du får flere gode en dårlige timer i løpet dagen :)
 
Takk :) går veldig greit i hverdagen, men akkurat nå under graviditeten med bekkenløsning er det tungt :/
Bra du får flere gode en dårlige timer i løpet dagen :)

Ja det er fantastisk!! Jeg kan til og med jobbe 50%. Jeg har "bank-i-bordet" ingen andre plager enn morras-kvalme for tida, så det er digg! ;)

Er han lenge borte av gangen? Og er det lenge hjemmeperiode? Det hjelper jo litt hvis han er lenge hjemme mellom hver tur, men fortsatt en kjempejobb når han er borte!
 
Vaska huset å pynta litt til påske i går.Ommøblerte litt i samme slengen å følte hele bekkenet var ommøblert det å på kvelden :confused:
Idag hadde vi god frokost,bytur med mann og barn❤️ Så fikk jeg ordre om benken mens barna til besteforeldre,og mannen rydda i kjelleren:eek:❤️
Imorgen avslapping og ute kos :)

Elsker helg,og at alle har fri her:)
 
Ja det er fantastisk!! Jeg kan til og med jobbe 50%. Jeg har "bank-i-bordet" ingen andre plager enn morras-kvalme for tida, så det er digg! ;)

Er han lenge borte av gangen? Og er det lenge hjemmeperiode? Det hjelper jo litt hvis han er lenge hjemme mellom hver tur, men fortsatt en kjempejobb når han er borte!

Jeg har jobba 100% nå, men har fått meg en sjukemelding slik jeg får noen uker fri. Er helt utslitt. Så bra du kan jobbe litt :) bare å ikke presse seg for hardt. Men må være godt å kunne nyyyyte graviditeten etter kvalmen har dratt for dagen :)

Han jobber 4/4 - 5/5 alt ettersom :) så veldig deilig når han er hjemme :) 4-5 uker med total frihet når han har fri, veldig godt :)
 
Flink du er!! :) Det er sånne som deg som skaper god integrering og et godt samfunn!! Applaus :) :)

Tusen takk! De har ikke hatt det lett og det er så godt å kunne være med på å skape gode opplevelser :) Kjempe viktig med rask integrering, de hadde ikke vært så lenge i Norge men vi forsto hverandre ganske greit. Vi ble invitert på besøk snart igjen og det takket vi ja til.

Takk igjen for gode ord ❤️
 
Back
Topp