God helg!

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
sambo er på jobb og mini ser tv og spiser frokost. Prøver å dra meg ut av sengen. Må få gjort litt husarbeid og kommet oss en tur på butikken. Og så tenkte jeg å ta mini med på kinofilm på biblioteket :) Må gjøre noe kjekt med gutten min som er så flink å holde ut med gravid mamma.
Noen andre med planer for helgen?
Ønsker dere alle en flott helg :flower
 
Vi har spist frokost, å jeg har vaska å rydda stue å kjøkken :) deilig med frisk grønnsåpelukt. Senere skal vil kjøre til plantasjen for å finne jordbær, søtpaprika å cherrytomat frø :) spennende å se om vi får paprika å jordbær :) cherrytomat har vi hatt lenge, men må ha nye planter nå :)
 
Vi har spist frokost, å jeg har vaska å rydda stue å kjøkken :) deilig med frisk grønnsåpelukt. Senere skal vil kjøre til plantasjen for å finne jordbær, søtpaprika å cherrytomat frø :) spennende å se om vi får paprika å jordbær :) cherrytomat har vi hatt lenge, men må ha nye planter nå :)
Å så koselig, jeg vil å plante... Men kommer stort sett bare til tanken, eier ikke grønne fingre og kan ta livet av plastblomster....
Flink du har vært alt da :)
 
Vi har spist frokost, å jeg har vaska å rydda stue å kjøkken :) deilig med frisk grønnsåpelukt. Senere skal vil kjøre til plantasjen for å finne jordbær, søtpaprika å cherrytomat frø :) spennende å se om vi får paprika å jordbær :) cherrytomat har vi hatt lenge, men må ha nye planter nå :)

Så effektiv du er!!!

Jeg er fortsatt dårlig om morran, så her er jeg under dyna. Men begynner å hjelpe litt nå. Skal jobbe litt med foreldresamtalene jeg skal holde til uka.
 
Jeg har eplemuffins i ovnen, samboer står og rydder og jeg har inntatt sofaen. Trøtt og sliten lørdag!

Men senere skal vi feire barnebursdag i bassenget! Skal hente en familie som har flyttet hit og ikke kan norsk, så de kan få vært med selv om de ikke har bil og ikke er kjent her. Det blir nok koselig :)
 
Vi skal ut men noen venner og ungene på lekeplassen :D blir kjekt :)
 
Vi har spist frokost, å jeg har vaska å rydda stue å kjøkken :) deilig med frisk grønnsåpelukt. Senere skal vil kjøre til plantasjen for å finne jordbær, søtpaprika å cherrytomat frø :) spennende å se om vi får paprika å jordbær :) cherrytomat har vi hatt lenge, men må ha nye planter nå :)
Jeg skal også begynne å så en dag, har kjøpt cherrytomatfrø:) og solhatt, kunne visst også sås snart. Men det viktigste å få til for meg i år er solsikker<3 og grønnsåpe lukter så godt.
 
sambo er på jobb og mini ser tv og spiser frokost. Prøver å dra meg ut av sengen. Må få gjort litt husarbeid og kommet oss en tur på butikken. Og så tenkte jeg å ta mini med på kinofilm på biblioteket :) Må gjøre noe kjekt med gutten min som er så flink å holde ut med gravid mamma.
Noen andre med planer for helgen?
Ønsker dere alle en flott helg :flower
Ingen store planer her:) men snuppa må bade en av dagene:p prøve å slappe av og finne på noe greit å gjøre hjemme:) god helg!
 
Jeg sitter og leser og drikker kaffe.

Ingen planer for helgen. Rydde litt, lese, handle, gå tur.

Kjæresten og faren bråker med drilling og saging på badet, de er et stykke over halvveis i oppussingen så vidt jeg har skjønt.

De lurer på hva jeg synes om plasseringen av baderomsmøblene på den ene veggen. Skal vi sette høyskap og vask med speil helt til venstre så vi har plass til et eller annet (en hylle til, stellebord, kommode?) på høyre side, eller plassere dem litt mer luftig ut over hele veggen? Vi har uansett masse plass til overs på den andre veggen, men der vurderer vi å sette et badekar i fremtiden. Hva tror dere?
 
Skal hente en familie som har flyttet hit og ikke kan norsk, så de kan få vært med selv om de ikke har bil og ikke er kjent her. Det blir nok koselig :)
Så hyggelig gjort! Er det gjennom frivilligsentral e.l., eller er det jobb eller hva? Red: Eller vent, nå skjønte jeg. Noen i klasse/barnehage, kanskje? Som skal i bursdagen!
 
Så hyggelig gjort! Er det gjennom frivilligsentral e.l., eller er det jobb eller hva? Red: Eller vent, nå skjønte jeg. Noen i klasse/barnehage, kanskje? Som skal i bursdagen!

De er nye i bhg til jenta mi. Usikker på hvem de er og hvor de er ifra, forsto bare at de ikke kunne være med pga utfordringer med både språk og transport :) De ble veeeldig glad når vi spurte om vi skulle hente de så dem kunne være med! Koselig å kunne hjelpe :)
 
Får to venninner på middag i kveld, så dagen i dag går med på å gjøre litt og litt forberedelser til det utover dagen:) treåringen er syk også igjen, så helgen går nok mest med til det stakkars jenten min <3
 
Jeg har vært å hentet klær til lillegutt som jeg kjøpte av noen på facebook :)
Og vært en liten tur innom å hilst på fetteren til mannen min og kjæresten og sønnen dems :)
Han er bare 6 uker så baby sjuk ja hehe..

Mannen jobber 12 timers skift idag og.imorgen så er mye alene :(
 
sambo er på jobb og mini ser tv og spiser frokost. Prøver å dra meg ut av sengen. Må få gjort litt husarbeid og kommet oss en tur på butikken. Og så tenkte jeg å ta mini med på kinofilm på biblioteket :) Må gjøre noe kjekt med gutten min som er så flink å holde ut med gravid mamma.
Noen andre med planer for helgen?
Ønsker dere alle en flott helg :flower

Så søt mamma du er:). God helg ja:)

Akkurat vært i byen nå helt krise med mye folk pg bråk! Gleder meg til sofaen!
 
Så effektiv du er!!!

Jeg er fortsatt dårlig om morran, så her er jeg under dyna. Men begynner å hjelpe litt nå. Skal jobbe litt med foreldresamtalene jeg skal holde til uka.
Jeg måtte bare. Bekkenet er absolutt ikke enig, men mannen dro på havet i går, så da må jeg gjøre alt selv.
Håper du kommer deg over den dårlige kneika snart :)
 
Jeg skal også begynne å så en dag, har kjøpt cherrytomatfrø:) og solhatt, kunne visst også sås snart. Men det viktigste å få til for meg i år er solsikker<3 og grønnsåpe lukter så godt.
Hjemmesådde cherrytomater er såååå gode :) namnam. Har flere planter av den, sånn vi har en del tilgjengelig :) spennende med solhatt da, det har jeg aldri prøvd før. Hva bruker du det til da?
 
Oppdatering:
Kjempefin bursdag! Familien var fra Syria og mammaen kunne ikke bade, så da var jenta på 5 år med meg og lillefrøkna i bassenget, før vi rundet av med kaker. Ho eeeeelsket å bade og var ganske flink!

Nå er jeg BRA sliten for å si det sånn, stakk innom butikken å plukket med meg smågodt. I kveld blir det film og latskap :joyful: Helg ❤️
 
Hjemmesådde cherrytomater er såååå gode :) namnam. Har flere planter av den, sånn vi har en del tilgjengelig :) spennende med solhatt da, det har jeg aldri prøvd før. Hva bruker du det til da?
Til pynt i hagen bare;) hehe. Vi får se om det blir noe særlig:) er ikke så glad i å spise tomat men synes det er veldig gøy å se om man får fram noen få:)
Har et par jordbærplanter under snøen som jeg faktisk har fått fram fra frø og de er jeg kjempestolt over:p
 
Oppdatering:
Kjempefin bursdag! Familien var fra Syria og mammaen kunne ikke bade, så da var jenta på 5 år med meg og lillefrøkna i bassenget, før vi rundet av med kaker. Ho eeeeelsket å bade og var ganske flink!

Nå er jeg BRA sliten for å si det sånn, stakk innom butikken å plukket med meg smågodt. I kveld blir det film og latskap :joyful: Helg ❤️
Det hørtes ut som du gjorde en skikkelig god gjerning der<3
Godteri og film høres ut som en god plan!
 
Til pynt i hagen bare;) hehe. Vi får se om det blir noe særlig:) er ikke så glad i å spise tomat men synes det er veldig gøy å se om man får fram noen få:)
Har et par jordbærplanter under snøen som jeg faktisk har fått fram fra frø og de er jeg kjempestolt over:p
Åja :) hehe, domme meg :p sikkert kjempefint :)

Å så flink du er da:) håper jeg får til jordbærplantene.. Er sååå glad i jorsbær. Skal lage en liten åker hvis jeg får til :)
 
Back
Topp