God helg!:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er deres planer for helgen da?:)

Avslapping og kos eller fullt kjør?;)

Riktig god helg:D

I dag har jeg og snuppa vært i byen med svigermor/farmor, fikk shoppet litt og unna noen ærender:)
Resten av helgen er skogstur, hjelpe familie med flytting, shopping i morgen(må finne resten av pentøy jeg mangler til oss alle for dåpen) og rydde i kjelleren. Filmkveld med snop både i kveld og i morgen:)

Gleder meg ikke til å rydde i kjelleren, kaos er bare forbokstaven!!!:eek:

Se på bil og besøke et gammelt og sykt familiemedlem. Og spise god middag!

I dag har eg og snuppa vært og besøkt en fra babysvømmingen. I kveld og i morgen har eg tenkt å se på fresh prince of bel air sånn for gammalt, har til og med en caps i stil med serien
ImageUploadedByBV Forum1457118875.473168.jpg
Så er bursdagsfeiring hos sambos søster på søndag :)

Planen er å rydde ordentlig, og ikke bare ta det som må tas. Men forutsetter at mannen står opp først (han som ville det, da skal han få være med på morroa)

I dag har jeg og snuppa vært i byen med svigermor/farmor, fikk shoppet litt og unna noen ærender:)
Resten av helgen er skogstur, hjelpe familie med flytting, shopping i morgen(må finne resten av pentøy jeg mangler til oss alle for dåpen) og rydde i kjelleren. Filmkveld med snop både i kveld og i morgen:)

Gleder meg ikke til å rydde i kjelleren, kaos er bare forbokstaven!!!:eek:

Tenk så deilig når det er ferdig ryddet, da! Jeg holder også på med massiv opprydding i heimen, men i helgen prioriterer vi familietid. Altså - ut på tur, aldri sur. Skulle bare ønske solen ville komme frem...

Har vært i Sveits på bilutstillingen med jobben, mens papsen har vært hjemme med barna :)

Back
Topp