God helg! :)

Lillfisen

Glad i forumet
Ja, denne helgen går vi inn i desember jenter. Vår måned ! Selv om flere har sneket i køen og er ferdige allerede. Blir artig å se at trådene etter hvert forandrer seg fra modningstegn, til fødselshistorier og videre til alle babyspørsmålene..

Selv har jeg en uke igjen med jobb og skole - så er det bare soving og forberedelser på programmet :)

Så deilig at vi kan si vår måned :)
I helgen så er det fult opp med dugnad og julegrantenning osv, så mandag kansje vi ska pynte te jul her også :)
OG da ska æ sett mæ på baken og rug ferdig :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

fant frem litt julestash i går, tenkte å vaske over litt gulv og diverse :smiley-chores011:smiley-chores007smiley-chores003 :smiley-chores020seinere så er det noenlunde klart til advent. laga ferdig julekalenderen til snuppa i går. ble aaalt for mye og aaltfor dyrt i år også, NESTE år er det skjerpings :eek::oops::) greit hva som er gjort hvis jeg plutselig havner på føden, selv om det ikke kjennes ut som om hun har tenkt seg ut enda... 3 dager til termin nå:) KOM IGJEEEN

i dag blir det pepperkakebaking, sambo og snuppa skal på kino seinere så da skal jeg ha noen timer for meg selv..hurra. sovner vel på soffan ;)
ellers blir det en rolig lørdag. i morgen er det julegateåpning og fakkeltog her, så det blir kjekt ;)

men først, lattetid :)
god helg!

GOd helg alle sammen:)

Her blir det julebakst for alle penga i dag:) Gleder meg til å sette i gang. Vi er nett ferdig å handle, så nå har vi fyr i peisen, ski på tv i bakgrunnen, levende lys og klar for baking ! Kos:) mangler bare snøen nå! I tillegg blir det litt vasking av babyseng og vugge. Så gøøøy å klargjøre alt til lillegull til kommer :)

hva baker dere til jul? ferdig med julegavene? Her begynner det å komme i boks, siste innspurt til uken:)

Imorra er det VÅR mnd!!!! :D

Her har det vært pynte te advent i ca ei uke, hihi :P Takke mamma for god hjelp der :)

Her er har vi vært på siste ordning før julmesse i mårå (komite) + julegrantenning, ( som var en KATASTROFE..) Så er det julmesse imorgen, og i morgen kveld da tru æ att vi ska sett oss ned og slapp av litt, og nyte adventstia :)

Her har vi bakt pepperkaker, og colapinner :) mamma og shnuppa ska bake smultringer i mårå...
Ellers så bli det noe som er kjøpt på butikken, er så lite hjemme i desember mnd, så rekker ikke og spise noe av det :P

ELLERS så må æ skryte av sambo idag, som overasket mæ med biff, fløtepoteter og masse godt :) kjenne att det var godt og komme hjem til ferdig middag :)

Så ha fortsatt en GOD adventshelg shnupper :)

Desember!!!! :)

Måtte utsette både pepperkakehus og adventspynting i går fordi både jeg og mannen plutselig måtte jobbe. Men i dag er dagen :) Først rolig morgen på sofaen med barnetv, så blir det skikkelig kosedag i heimen etter det.

Noen som spurte om julegaver ja.. Jeg har bare en halv igjen! Har aldri vært så tidlig ute før gitt! Det føles fantastisk å gå desember i møte uten pakkepresset hengende over seg! :)

Så heldig og godt å vær ferdig med julegaver da :) her er det bare 3 som er ferdig enda..
Her sitt æ å shnuppa og ser barnetv og kose oss før sambo står opp, så bli det iveien og være i komitee..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har vi bakt for den store gullmedAljen i helgen:) så kjekt!!:) tom fått fylt opp frysen med rundstykker og boller:)

Tom drukket julebrus i dag:) NAM!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor får jeg ikke til å starte en new topic?? Har noe jeg gjerne skulle spurt om:/

Hvorfor får jeg ikke til å starte en new topic?? Har noe jeg gjerne skulle spurt om:/

Ser at du bruker iphone, så kan nok ikke hjelpe deg. Har Android selv, men håper du får svar.
I verste fall får du spørre her.. :) Lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Om du går ut av dette topic'et så skal det komme en "boble" med prikker i oppe i høyre hjørne. Trykk på den, så skal du kunne lage et topic. Iallefall kan jeg det med iphonen min :-)

Villemo

Back
Topp