God helg :)

God arbeidshelg! Vær forsiktig :)

Eg er på døgnvakt ambulansen i dag! :) går av i morgen tidlig! Da tilbringes resten av helgen med sol og hyttetur!

God jobbehelg :)

God helg og god vakt til dere som er/skal på jobb!
Her skal det grilles, plantes, ha jentekveld og båttur i helgen!!!!
kos dere jenter :)

God helg og vakt til dere også! Jobber dere ennå altså? Hvor lenge skal dere jobbe? Jeg ble sendt ut med svangerskapspenger i uke 8 jeg.. Jobba til uke 12 sist gang.. (Jobber i ambulansen jeg også ja:p)

God helg alle samme ja :) håper dere får fine vakter dere som skal jobbe! Her har vi besøk i helga, og skal heller ta det med ro :)

Foreløpig får jeg jobbe, men vi får se hvor lenge ;) jeg skal opp til fagprøve i oktober er målet så håper jeg kan jobbe helt til da :) ellers så fryses lærlingtida og jeg tar fagprøven etter permisjon :)

God helg:) Her blir det hagearbeid og venninnekos i helga:D

Foreløpig får jeg jobbe, men vi får se hvor lenge ;) jeg skal opp til fagprøve i oktober er målet så håper jeg kan jobbe helt til da :) ellers så fryses lærlingtida og jeg tar fagprøven etter permisjon :)
Til oktober? :o trur du er gærn jeg ;)
Du skal jo ikke løfte så tungt med en stor kul i front ;)
Men spennendes med fagprøve da! Husker hvor nervøs jeg var :p 6 år siden det ;)

Det er derfor vi får se om jeg holder ut så lenge og om de jeg jobber med holder ut, for det er de som må ta de tyngste løfta :p

God helg :)

God helg og god arbeidshelg til dere som skal jobbe :)
Her skal helga nyyytes :D

Finne frem litt sommertøy til jentungen og se om hu trenger alt nytt,vokst så fælt det siste året ;) (se om jeg orker det kveld) og i morra drar vi i campingvogna og skal holde på der ogha første natta denne sesongen der :D

3 stykk som jobber på ambulanse. Ikke værst Er jo ikke akkurat et veldig vanlig yrke. Men utrolig flotte og biktige jobber dere gjør!!

Eg jobbet til uke 25 forrige svangerskap! Fikk seint mage sist! så det var liksom ikke så tungt! blir mer sårbar når magen kommer!! Tenker eg får ta det litt så det kommer! Vi får med oss bærehjelp etter hvert, når magen begynner å komme i veien!

Har besøk av søstra mi og hennes nydelige baby på en måned. ( født seks uker for tidlig så 3500 nå en uke før termin :-) ), i mårra skal jeg i "utdrikningslag" til ei venninne, men blir nok mest mat og moro og lite alkohol ettersom det bare er ei som ikke er gravid eller ammer ;-) søndag skal vi i konfirmasjon så helga får føtter å gå på! Innimellom må jeg nok noen runder på sofaen da jeg fortsatt (!!!!) sliter med kvalme og dårlig form... Håper alle får ei superfin helg!!

God helg jenter!
Dagen i dag går med til å hjelpe mine besteforeldre å flytte fra ett veldig stort hus, phew! Jeg har heldigvis fått forbud mot å løfte :-)

God helg :-)

Jeg, , sambo, mormor og onkelen til jenta våres skal til ikea og Jessheim idag :-)

Skal bestille bagkant, vognteppe og høre om madrass så vognen er klar å bare kan settes bort :D

Våknet med navnet natalia idag :-) hva mener dere om dette navnet?

Ps! Jeg blir litt borte fremover, da det er opppussing og når jeg ikke har noe å oppdatere med eller lure på :p

Skal til ny kiropraktor time på tirsdag :-)
Bekkenet på høyre side nå igår hadde låst seg helt så var helt skjev i ryggen

Noen fordeler må en jo ha som gravid ;)
Haha, sant som sant, men forbudet kommer ikke fra lege eller noe- glemte å skrive det i sta! forbudet kommer fra alle i familien. Hehe. Får jo kjeft om jeg prøver meg på noe som helst jo... ;-) så hittil i dag har min jobb vært å senke og heve lastelemmen (eller hva det no heter), slik at resten kommer seg opp og ned med tingene i lastebila ;-)

Back
Topp