God helg!! :)

Sylvia80

Gift med forumet
God helg alle sammen! emoticon

Hva skal dere gjøre i helga da??
Her blir det rolig i dag og i morgen, på søndag får vi besøk av noen småtasser og mammaer, som vi gikk i barselgruppe med sist.

Vi er 11 uker i morra og har bestemt oss for å si det til resten av familien da, så det blir spennende. :) Har filmet sønnen vår på 2 år si:  "Hallo alle sammen! Mamma ha baby i magen! Ha det bra!" Tenkte vi skulle sende den på tlf til alle samtidig.  Blir artig å se reaksjonene.. Gleder meg litt til å bli ferdig med det.. Da er neste steg å komme til 12 uker, så får folk bare vite det etterhvert.. 

åh! film hørtes lurt ut!! kanskje vi og skulle gjort det :D

her aner jeg ikke hva som skjer i helgen igrunn!! i kveld skal jeg kjede meg da. 
får se om ikke vi drar en tur på stranda eller noe i morgen, hvis det blir så bra som det er meldt :)

GOD HELG :D

I kveld er jeg hjemme "alene" med fire barn. Vi skal lage hjemmelaget pizza, se på dyrepasserene og norske talenter med potetgull og brus. Blir skikkelig sofakos! Regner med at ungene sovner på sofaen den ene etter den andre så da har jeg fjernkontrollen for meg selv. 

I morgen skal vi i bryllup og har derfor barnevakt nesten hele dagen og kvelden. På søndag skal jeg ikke gjøre NOEN TING! Er skikkelig sliten etter denne uka så det blir deilig med avslapping. 

God helg 

I kveld skal jeg kose meg på sofaen :)

I morgen skal vi ut å spise og på Dagfinn Lyngbø sitt siste show :D 

På søndag skal vi feire 1 års dag også starter babysvømmingen opp igjen :D

Så dette blir en gøy helg :)

I morgen skal vi bare slappe av og kose oss.
På søndag skal vi prøve å kommer oss i konfirmasjon, håper bare
kvalmen jobber litt med meg..

Vi skal dele nyheten med familien i morgen...:) 3-åringen skal få vite det først, så skal hun få ringe besteforeldrene å fortelle det..:)
Ellers skal jeg og lillesnuppa være sosial, og ha familietid sammen m mine søsken m barn..
Pappan i huset har arbeidshelg...:)

jaha, ble vel ikke noe særlig med sofakos på meg.... ble kanskje 10 minutter. Fikk da en venninne på besøk som hadde stor behov for jenteprat, klemmer, potetgull og gråt over typen som har vært dum og kjedelig i dag. 
Ungene sovnet ikke på sofaen.... de hoppet, danset og herjet! Den ene av ekstra barna (6 år) bæsjet på seg og måtte dusjes og hele pakka. Vaskemaskinen måtte i gang og så måtte jo de klærne henges opp..... ja ja og jeg som skulle legge meg i ti tiden sitter her nå kl halv ett,  med skikkelig hodebank og er stuptrøtt. hahahhaha må egentlig le av denne kvelden assa.
Skal legge meg nå   natta!

Back
Topp