God helg :)

*trinemor*

Gift med forumet
Nå har jeg startet permisjonen min, og jeg og Amelia har hatt en kosedag sammen :)

Vi har vært å kjøpt nye truser til henne (endelig litt framgang på do-fronten :)), kjøpt bursdagsgave til pappaen og vært på cafe :) en fin dag...

Spennende tider nå, siden jeg er like langt på vei som jeg var da Amelia ble født :)

Har hatt endel murringer en ukes tid etter slimproppen gikk, så jordmor trodde ihvertfall ikke jeg kom til å gå til februar. Men er jo ikke godt å si :)

Ha en god helg alle sammen!!!!
 
Føler meg vel kanskje ikke supersprek, bekkenløsning og murring i ryggen tar på, men hjelper veldig å ha fri og mulighet til å legge opp dagene selv :)

Synes det er litt godt med permisjon før babyen kommer ja, og godt for Amelia og ha meg alene litt til før jeg må deles :)

Ang. bleieslutt: så flink gutten din har blitt på kort tid da :)

Vi har latt det hvile litt pga. manglende interesse og plutselig for to dager siden ville hun gå med truse igjen og gå på do og faktisk gjøre noe der :) (Tidligere har hun holdt seg i flere timer heller enn å gå på do....)

Nå har hun gått uten bleie når vi har vært hjemme de siste tre dagene, og har ikke hatt noen uhell ellers i huset, men et par rett foran doen (rakk ikke å sette seg på :))

Så ser endelig framgang :) Nå skal vi prøve oss med bleie bare om natten og i bilen i helga så får vi se....
 
Så spennende *trinemor*, tenk snart er babyen din her.Jeg er bare bittelitt misunnelig kjenner jeg. :P

I dag har jeg pakket bort julepynten, og spist meg kvalm på resten av julekakene og julebrusen. Felix tok på seg politipyjamasen, for bedre å lete etter denne Knut som kom for å kaste julen ut. :P 

Jeg var så fornøyd en liten stund, mens jeg pakket effektivt ned julepynt, og ungene lekte så fredelig alene på barnerommet. Dessverre hadde han gitt opp jakten på Knut, og plutselig kom han løpende, og ville at jeg skulle komme og se. Strålende fornøyd med seg selv ville han vise at de hadde bygd iglo. Det ville da si at lillesøster satt blid og plasket i en dam midt på gulvet, der Felix hadde tømt ut to vannflasker. Så skulle vi "bare vente på at det frøs til is"... Er det virkelig mulig at han 3 år gammel enda ikke har forstått at jeg ikke blir glad for at han tømmer vann på gulvet? Har dere andre slike problemer? Jeg måtte le så klart, men nå har jeg brukt lang tid på å forklare at det ikke er slik man bygger iglo, at det ikke går an å bygge igloer innendørs, og at det aldri aldri aldri er lov til å tømme vann på gulvet. 
 
Hahaha... Må le av Felix. Du må da skjønne at det var jo ikke vann han helte på gulvet, men fremtidig is... ;)

Jenny er nesten for flink. Skulle hun søle litt så ber hun om å få en klut slik at hun kan tørke selv. :)

Jeg har en veldig rolig helg. Gubben tok med seg storesøster til foreldrene sine i Grimstad, og jeg er hjemme med lillesøster. Uten bil er vi helt låst til huset, så tar dagene som de kommer, og jeg kan endelig vie hele min oppmerksomhet til lillesøster i mer enn de 30 minuttene hun normalt sett står opp før storesøster. :).
 
Sukkertopp: Så kreativ Felix er da, og lillesøster var sikkert søt, og strålende fornøyd, der hun satt og plasket :) men skjønner at det ikke er noe artig å tørke opp etter dem....

Neom: så deilig med alenetid med et av barna da, sikkert ikke så lett i en travel hverdag :)



 
Så kjempespennende, *trinemor*!
Lykke til i dagene framover! Jeg er bittelitt misunnelig jeg og, kjenner jeg.. permisjonen min nærmer seg slutten og det er litt vemodig. Den 24. februar blir Luna ett år. Tida går så fort!!
 
Back
Topp