God helg!

Lunah83.

Elsker forumet
Ah...for en fin start på dagen! Var på plass på skolen kl.08.00. Hadde veiledningstime ang. bacheloroppgaven. Som gikk strålende! Ble enige med de to andre om å dra hjem fra skolen tidlig i dag (jippi! Helg!). Så fra 11 til nå har jeg ryddet, tørket støv, støvsuget og vasket gulv i HELE leiligheta! Nå lukter det alldeles nydelig her! For ikke å snakke om hvor rent og pent det er [:D] (liker husarbeid jeg vet dere!) Fikk selvsagt grusomt til kynnere, men men...

Så om en liten time kommer tantegutten min til Trondheim! Gleder meg! Han er verdens nydeligste og mest sjarmerende 2åring! En intelligent gutt!
Håper jeg får en like herlig gutt som han

En riktig god helg til alle!

Gooood helg [:)]

God helg til deg og alle andre maimammaer [:)]
Vi vender nesa sørover og drar på hyttetur i helgen vi.
Gleder meg!!

ha ei riktig god helg du oxo[:D] jeg håper kjæresten min kommer hjem for helga men får se hva de fiskerene finne på[8D] livet er herlig da!!

God helg alle sammen [:D]

God helg til alle!! Skal bare nyte vårværet i helga.... og shoppe litt[;)]

God helg alle sammen!!![:D]

vi skal i barnedåp og være faddere på søndag, så her blir det rolig helg, med litt husvask[;)][:D]

God helg[:D]

- i morra får jeg besøk av to jenter fra terminklubben til John Ruben.
(De er tvillinger og ble født i november, men hadde termin "bare" ni dager før JR, faktisk ble han født på mensterminen deres[8D])
Og så skal vi ned til sentrum og treffe et par andre Januar(06)barn[:D]

Blir såååå koselig[:D][:D][:D] Om jeg bare får lagt meg nå, da - så jeg slipper å være sur og trøtt hele dagen i morra [8D]

God helg! Vi skal i 2 års bursdag i dag ,det gleder vi oss veldig til !

Back
Topp