God helg

SunShin

Forumet er livet
God helg alle sammen!! [:D]
Vi reiser på hytta etter jobb idag, blir der til mandagen. blir utrolig deilig å komme seg litt bort
iogmed at vi ikke starter med ferie før om 3(!) uker.
Så håper dere alle sammen får en super helg! [:D]
(og hurra for 10 uker idag [:D])

Ha ei flott helg[:)] 

Her skal vi også reise snart! skal til pappa'n min og være der i helga, hele familien er der, så det blir kjekt![:)] 

Gratulere med 10 uker[:)]

Gratulere med 10 uker[:D] God helg!

Ha ei kjempe fin helg [:D] og nyt at du har nådd 10 uker!! Jeg er 10+1 og det er godt å se det går fremover.

Goood helg!!

Denne helga blir litt annerledes, men kan ikke si hvorfor i tilfelle snikere[8D] 

Men i kveld håper håper jeg at min kommende mann og jeg kan kose oss med reker! Håper bare det er å finne noen plass!![:)] Har hatt så syyykt lyst på reker i flere dager nå, så nå MÅ vi bare finne det!!

Grattis med 10 uker!! Jeg er 10 uker i morgen![:D]

God helg, god tur og gratulerer med 10 uker[:)]

God helg til deg også, og god tur [:)]

Her i gården blir det hjemmehelg. Vi lurer kanskje inn en tur i fjæra, og litt grilling på verandaen dersom været blir som værmeldinga lover....

Hurra for 10 uker i dag snuppa. i dag bærer du på en mini baby 

Kos deg masse på hytte tur [:D]

min familie skal feire min tantes 50 årsdag. jeg blir hjemme pga at jeg ikke er helt i form. også er det mange folk på hytten. orker ikke å være dårlig med full hytte og lite sjanse til litt privatliv...

så vi skal heller opp til svigermor og svigerfar og spise middag på lørdag. sammen med gubben sin kusine (som også er gravid). litt "feiring" av søskene til gubben som fyller 16 til uken.. (skal opp igjen den dagen på kake besøk)

Gratulerer med 10 uker og god helg[:D]

ORIGINAL: En rosa og en spire

God helg, og grattis med 10 uker! [:D]

Back
Topp