god helg snupper

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Nå har Sambo og snuppa mi dratt på telttur. De skal padle kano og bo i telt i skoegn i natt, sammen en kamerat av sambo og hans datter. Kjempekos blir det nok.

Og jeg har da fått huset for meg selv [:D] En heeeeeeeeeel fredag alene, og jeg kan sove leeenge i morgen. Gleder meg!
Og det er fin fint vær, så nå er bikinien på, og skal straks legge meg ut på solsenga.

Har dere helgeplaner da jenter?

God sommer dag!

Hørtes herlig ut [:)] godt med barnefri og huset for seg selv avogtil! Nyyyyt det, og slapp helt av [:D]

Jeg og lillemor driver og legger planer, men pga av formen blir det nok ikke noen voldsomme sprell [;)] gleder meg mest til mandagen, for da er det JM-kontroll [:)]

GOD HELG ALLE SAMMEN [:D]

Jeg og sambo skal på grillfest ikevld :) Så mamma skal passe guten, så vi får sove lenge imorga vi og :P
På lørdag kommer små søskene mine hit og skal være her till mandag. Får se om vi reiser inn på akvariumet å ser på fiskene. Sønnen min har så lyst ;) Sambo reiser til foreldra sine for å hjelpe til å bygge båt :)

Blir nokk kos hele helga :)

I dag har eg og Embrik trilla til sentrum (5km) og teke ringbussen heim, det var stas tykte han. Har ingen planar for dagen, men i kveld skal me 4 systrene samlast hjå den nest yngste og ete taco, gledar meg stort til det[;)]

I helga skal sambo male garasjen viss veret held, so då får eg og Embrik prøve å finne på noko på eiga hand. Kansje ein tur i leikeparken eller noko i den dur. Eldstemann er på ferie i Finnland og nr 2 skal til pappaen sin i kveld, so det blir stille og tomt i huset i helga.

Nå har vi akkurat vært til halvårskontoll med sønn. Og YES han får fortsette med medisiner[:D] (var spørsmål om han veide for lite)
Nå ligger jeg og slapper av en liten stund, så skal vi kjøre til Arendal. Ungene skal være med besteforeldre på hyttetur til Hovden, så jeg og mann får leiligheten dems for oss selv. Gruer meg for kjøringa da. Noe hærk at ikke husbond kan kjøre[&:]

God helg alle[:D]

God helg alle sammen![:D]

jeg og sambo skal kose oss med metherese sin pølsegrateng ikveld.. Håper den faller i smak[:D] 
Utenom det så skal vi ut å spise med ei god venninne av oss begge som endelig har fått seg kjæreste, blir stas å treffe han[:D]
Og søndag er det grilling med svigerfamilien..
Puh..

I helga skal vi vel en tur til byen. men utenom det så blir det bare å slappe av. god helg til alle sammen

Back
Topp