God helg ;) Planene?

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Ville bare ønske dere alle en god helg❤️, hva er planene deres og hvordan går det med dere?
 
God helg til deg også ❤️!
Her blir helgen å gå til skolearbeid + avslapning, vi er i gang med andre runden ørebetennelse +antibiotika på 3uker på hu lillemor så alle trenger en pust i bakken :hilarious:

Hva er planene dine?
 
God helg, fine deg! ❤️

Her har vi ingen planer foreløpig. Mannen jobber hele helga, så jeg og lillemor må finne på et eller annet :rolleyes: Kanskje jeg skal invitere mamma bort imorgen? :D
 
Hatt besøk av svigerinna min i ettermiddag. Noe ufrivillig fra min side, siden formen min er crap etter tre dager alene med barna. Hadde egentlig sett for meg å kollapse. Så det har jeg tenkt til nå! Mannen skal ta barna i helga så jeg får komme litt til hektene igjen. Han kommer hjem om to timer ❤️ Håper jeg klarer å være litt ute med barna å se på at de leker. Så egentlig, ingen planer. Føler meg litt isolert, men begynner å bli vant til det. Det er jo fysisk vondt å ha besøk, være på besøk, når formen er veldig dårlig. Da har jeg egentlig nok med meg selv.
 
Denne helgen skal vi bare slappe av. Holder på å strikke genser til barnehageungen i hus. Håper å bli ferdig med den. :)
Formen min er bra. Har blitt frisk igjen etter en runde forkjølelse. Har også innsett at jeg må unngå enkelte arbeidsoppgaver da bekkenet ikke responderer greit på det.
 
Egentlig ingen planer, tenker å høre med ei venninne om å stikke på besøk en tur. Ellers ikke noe stort. Tar muligens med ungen en tur i skogen bare, litt avhengig av formen.
 
God helg til alle dere:love017

Storebror er på overnatting til svigers og vi har alenetid:Heartred I morgen skal vi dra å se fotballkamp som lillesøstra til samboer skal spille, håper at formen er såpass bra at jeg klarer å være med. Så er vi bedt i bursdag på ettermiddagen...redd det blir en litt for lang dag for denne mammsen:bag::nailbiting:
 
God helg til deg også ❤️!
Her blir helgen å gå til skolearbeid + avslapning, vi er i gang med andre runden ørebetennelse +antibiotika på 3uker på hu lillemor så alle trenger en pust i bakken :hilarious:

Hva er planene dine?
Tusen takk❤️ Huff andre runde hørtes ikke godt ut, blir godt med en rolig helg da :)
Jeg har mest slappe av planer, og er så heldig å skal besøke ei venninne i Oslo i morgen, å titte litt i noen butikker og spise god mat med begge barna hennes. Det er alltid veldig kos.
 
God helg, fine deg! ❤️

Her har vi ingen planer foreløpig. Mannen jobber hele helga, så jeg og lillemor må finne på et eller annet :rolleyes: Kanskje jeg skal invitere mamma bort imorgen? :D
Åhh det hørtes hyggelig ut❤️ Invitere mamma ja, det høres kos ut, bor hun rett ved dere ?
 
Hatt besøk av svigerinna min i ettermiddag. Noe ufrivillig fra min side, siden formen min er crap etter tre dager alene med barna. Hadde egentlig sett for meg å kollapse. Så det har jeg tenkt til nå! Mannen skal ta barna i helga så jeg får komme litt til hektene igjen. Han kommer hjem om to timer ❤️ Håper jeg klarer å være litt ute med barna å se på at de leker. Så egentlig, ingen planer. Føler meg litt isolert, men begynner å bli vant til det. Det er jo fysisk vondt å ha besøk, være på besøk, når formen er veldig dårlig. Da har jeg egentlig nok med meg selv.
Åhh kjenner meg igjen, uten om med barna. Man blir jo automatisk isolert når formen er så dårlig❤️. Håper virkelig at du får slappet av som du trenger, litt degtid❤️. Viktig å pleie seg selv❤️. Ikke lett med folk som ikke forstår heller, svigerinna skulle heller tatt med seg barna så du fikk litt alenetid enn p være på besøk, men ja ikke alle som kan se Ann en situasjon ❤️
 
Denne helgen skal vi bare slappe av. Holder på å strikke genser til barnehageungen i hus. Håper å bli ferdig med den. :)
Formen min er bra. Har blitt frisk igjen etter en runde forkjølelse. Har også innsett at jeg må unngå enkelte arbeidsoppgaver da bekkenet ikke responderer greit på det.
Høres ut som en super fin helg, kos deg og pass på bekkenet❤️
 
Egentlig ingen planer, tenker å høre med ei venninne om å stikke på besøk en tur. Ellers ikke noe stort. Tar muligens med ungen en tur i skogen bare, litt avhengig av formen.
Høres ut som en bra helg❤️ Deilig å være i form til en tur i skogen, masse god helg.
 
God helg til alle dere:love017

Storebror er på overnatting til svigers og vi har alenetid:Heartred I morgen skal vi dra å se fotballkamp som lillesøstra til samboer skal spille, håper at formen er såpass bra at jeg klarer å være med. Så er vi bedt i bursdag på ettermiddagen...redd det blir en litt for lang dag for denne mammsen:bag::nailbiting:
Alenetid er alltid godt❤️ Masse god bedring med formen. Ta vare på deg selv og lov å si nei om man ikke orker❤️
 
God helg:Heartred

Her er det arbeidshelg, så håper helgen går fort! OUL på mandag og kan nesten ikke vente:Heartred
 
Har vært noen dager på hytta allerede (turnusfri) og skal bare slappe av, dra noen turer på trening og kanskje gå litt i marka :). God helg alle sammen!
 
Høres ut som en bra helg❤️ Deilig å være i form til en tur i skogen, masse god helg.
Trenger ikke gå så langt med toåring, er mest bare deilig å komme seg ut, se på store steiner og gnage på kongler :D
Håper helga du blir fin og, Oslotur høres digg ut!
 
Åhh det hørtes hyggelig ut❤️ Invitere mamma ja, det høres kos ut, bor hun rett ved dere ?
Nei, desverre. Hun bor halvannen time unna. Men det går fint an å kjøre bort for en dag :) Hun kunne ikke komme da, hun skulle være med ei hun er støttekontakt for. Så da blir det svigerinna, meg og barna som tar oss en tur i barnehagens lekeplass i stedet :D

God tur inn til hovedstaden idag :D
 
God helg alle ♥️
Her har vi kommet oss på hytta, endelig, etter en stressende måned.
Storebror er på overnatting i helgen, så jeg og mannen koser oss med litt kjærestetid ♥️
Fjelluft og yatzy/kortspill :)
 
God helg alle ♥️
Her har vi kommet oss på hytta, endelig, etter en stressende måned.
Storebror er på overnatting i helgen, så jeg og mannen koser oss med litt kjærestetid ♥️
Fjelluft og yatzy/kortspill :)
Åhh hørtes kos ut, nyt det og håper dere får en kjempe fin tur❤️
 
Back
Topp