God helg jenter ♡

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Hva er dine planer?
Jeg er straks på vei til Trysil for hotellopphold og julebord med jobben til mannen. Gleder meg stort, ELSKER hotell :)

God helg! :)
Det hørtes koselig ut da! :D
Jeg skal ligge mest mulig på sofaen å ruge! :P

I kveld skal vi på kake og kaffe til en vennine som har bursdag. I morgen tenkte vi å gå på kino. Ellers så skal jeg bare slappe av :)

God helg alle sammen :)
Her blir det en rolig helg, besøk av ei venninne i kveld og i morgen blir det strikking og avslapping på sofaen :)

Ha en flott helg jenter!
Jeg skal tilbringe den sammen med familien min, og forsøket å bli frisk etter streptokokkinfeksjon i halsen :s

God helg jenter! :)
Tv-kos i kveld og bursdagsfeiring i morgen. Søndag skal vi på julemesse :)

God helg! :)
I kveld har vi slappet av med god mat, og skrudd opp noen nye møbler. I morgen skal vi finne juletre og begynne med julegavehandling :)

I kveld har jeg hatt jentekveld, i morgen skal vi ha juleforestilling med turnen også på julebord etterpå:) søndag går til å hente snuppa hos svigers, de bor 1 time unna:)

Hotell er deilig! :) vurderer å ta med mannen én natt birt i jula.
Idag er det julebord med venninnene mine fra tenårene, blir velsig hyggelig. :)

Kos deg masse på tur!

God helg ;)
Her er første av 3 julebordhelger. Så her blir beinhard jobbing for ikkje å bli avslørt :confused:
Har mange planar, så håpar å fikse d :) uææ!
Har heldigvis aldri vert den værste partyløva:p

Jeg er hjemme på helgebesøk hos kjæresten, burde vel prøve på litt eksamensskriving mens han er ute og snekrer :p

I dag har vi bakt kakemenn, og ungene fikk male på noen av de med konditorfarge etterpå, stor stas :) vi har slappet av og spist taco :) vi avsluttet dagen med puslespill og brettspill med ungene, kjempe koselig :) i morgen skal vi på besøk, og så har jeg lovd at vi skal lage tørre vafler, så det gjør vi nok på formiddagen :)

Back
Topp