God helg fredag 21.3

Mulig, jeg husker bare sånn ca :D De betaler jo etterskuddsvis, så det kan stemme at det er fra den utbetalingen man får når ungen er 19 måneder.

Sjekket nav nå, det er som du sier, men jeg skrev bare sånn ca altså ;)
Det går bra :-) Hadde regnet med 5000kr denne mnd her hehe.. så det var bra det stemte :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Du, litt vind er ikke farlig altså, man KAN gå ut selv om det blåser :p
Her i Tromsø blåser det så og si alltid, og blåser det ikke så er det nedbør, for da blir ikke skyene blåst bort :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahah joda..men blåser en del (syns jeg hvertfall:P ) og da blir det så tungt med vogn om det er motvind og jeg får ikke puste:eek::P og vind er vel det verste været jeg vet om ;)

Strålende sol her i dag, legger ved bilde av utsikten fra sofan:)
1395410602907.jpg

Bare vært inne, prioritert soving og husvask:) Det har vært en grei natt, men så innmari trøtt likevel:)
Snart kommer Nasse og mannen hjem, det blir kos med helg nå.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Lillebror var ferdig med å sove rett etter kl 5 etter å ha sovnet 18.05 i går :p
Meb nettene er roligere når han sovner tidlig, selvom morgenen blir fryktelig tidlig. Når han først roet seg i går kveld, da.
I dag skal guttene til mamma og pappa og vi skal være der hele helgen. Mannen er jo bortreist og jeg skal jobbe to kvelder og en mellomvakt (12-20) i helgen :)
Blir supert å jobbe. Mye for lommeboka, det blir så lite jobb om dagen, men også bra å få gjort litt annet enn å være mamma.
I morgen er det afghansk nyttår, så da er det et stort arrangement som beboere og ansatte er invitert på! Typisk at jeg bare jobber til kl 20 den dagen, men!
Hva skal dere i dag?

Surfer mobilt!

Det var tidlig pån ja, håper du i hvertfall fikk sovet godt før du måtte ta morran:-)
Kos dere masse hos foreldrene dine, og ha det kjekt på vakt:-)
Synd du gikk glipp av festlighetene:confused:

Morn morn!

Hermine var våken 06.20, selv om hun tok kveld kl 21 i går :confused: Vi er hjemme idag, selv om jeg er sikker på at hun ikke har omgangssyken, så får vi holde karantenetiden likevel. Blir lang helg da :)

Idag skal jeg bake brød og muligens bake noe godt til helgen! :) Så tror ieg vi skal ha pannekaker og blomkålsuppe til middag :D Selv om Hermine ikke liker noen av delene :p

Vi vurderer en tur på hytta i helga, men det blir nok eventuelt ikke før i morgen da!

For en deilig middag:-) Greit å være sikker, håper hun ikke kaster opp mer i dag.

Hællæ og god morgen!
Jen sovna 18.15 og våkna 06.15 i dag. Hun har gått over til en dubb på dagtid, men er såååå trøtt når ettermiddag/kveld kommer. Menmen..Det går seg til.:)
I dag var jeg innstilt på å ta med vesla på siste praksisdag, siden jeg bare skulle ha praksissamtale og stikke innom "klassen min" og si hadet, men praksislærer ligger med feber, så da blir min siste dag utsatt. Hell i uhell, siden vi ikke hadde barnepass til Jen.:p

Her er brøddeigen satt og vi koser oss med litt tv. Tenker å få stekt brøda og lagt Jen etter hvert, også stikker vi til byen en tur senere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

For en fin dag, kos dere masse med bytur og hjemmelaget brød:-)

Hellu jenter :)

Natten har vært fin her å:) alle ungene har sovet seg gjennom;) jeg har fått ryddet her, lappa stellematta med gaffatape:p for den er egentlig søppel, men sambo mener vi ikke trenger noen ny :p jeg skal nok få sniket meg til en ny når vi er utenbys ;):D hehe.. har også vasket på badet..gjenstår å støvsuge, tørke støv og vaske gulv! Jeg hadde lyst å trille en tur til byen siden jeg har fått penger, men begynte jo å blåse! Så f**n heller, blir hjemme:p

Ønsker dere en gooood helg <3

Misunner deg den natta hehe;) Prøver å ikke tenke på at det er mange måneder til jeg får sove ei hel natt:D

Misunner deg den natta hehe;) Prøver å ikke tenke på at det er mange måneder til jeg får sove ei hel natt:D
Hører til sjeldenheten at Hermine sover natta gjennom uten en eneste lyd :p Tror nok det er mer enn normalt at de små lager litt lyd i løpet av natta de første par årene ;)

Hører til sjeldenheten at Hermine sover natta gjennom uten en eneste lyd :p Tror nok det er mer enn normalt at de små lager litt lyd i løpet av natta de første par årene ;)

Da er vi heldige her i huset, nasse lager som regel ikke noen lyder hvis hun ikke er syk eller noe:-)
Heldig for mannen da, for det er han som har nattevåk over henne:-)

Hehe ikke sikkert du må vente såå lenge da ;) men greit å ta en dag/natt om gangen :)

Koselig vindu du har foresten :D hehe..

Haha bare ikke her:eek:P neida.. har våken-perioder vi også.. men da er det stort sett drømming eller ved sykdom ;):)

Hei. Leser igjennom senere. Nå er det straks barne-tv og legging 18.30 ikveld. Deretter skal jeg dusje,se på Norske t,og nyte kvelden :-)..

Hva skal dere da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei. Leser igjennom senere. Nå er det straks barne-tv og legging 18.30 ikveld. Deretter skal jeg dusje,se på Norske t,og nyte kvelden :-)..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Koser meg på jobb jeg. Hehe. Stille nå da :) storhandling og tv senere :)

Surfer mobilt!

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg har vel så og si de samme planene som deg;) bare at jeg ikke skal dusje, men kose meg med sjokolade:P:D

Jeg har vel så og si de samme planene som deg;) bare at jeg ikke skal dusje, men kose meg med sjokolade:P:D
Hehe... sjokolade ja. Samme her ... Desverre kjøpt med meg litt for mye ifra Sverige idag :-):-):-) Norske talenter du og eller? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe... sjokolade ja. Samme her ... Desverre kjøpt med meg litt for mye ifra Sverige idag :-):-):-) Norske talenter du og eller? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Mina har spist en sjokobit... som dere kan se ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Desverre?:P skulle gjerne hatt mer jeg.. haha.. norske talenter her å :D men tror Leoh tror han er med på konkurransen, for han hyler med den tynneste og høyeste tonen han har mens han sitter i vippestolen å ser på :P

Så søt sjokolade-Mina du har:D Liana fikk også en liten bit istad, klæra så vel ganske like ut:P

Back
Topp