God helg fredag 21.3

Jeg har en ROPEUNGE i dag! Absolutt alt skal altså ropes ut, så hodet mitt er slitent og gleder seg til en stille kveld.;) :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahaha velkommen i gjengen :P her går skravla til Emira fra morgen til kveld, Liana elsker å bruke stemmen og det har Leoh blitt flink til å:eek: så hodet er ganske slitent om kveldene:P

Hahaha velkommen i gjengen :P her går skravla til Emira fra morgen til kveld, Liana elsker å bruke stemmen og det har Leoh blitt flink til å:eek: så hodet er ganske slitent om kveldene:P
Skravla pleier å gå her også, men det er jo bare koselig..All day long yellin' er derimot av et anna kaliber.:p "PAPPAAAAA!!!" ropte hun til stadighet ut i den store remabutikken vi var på, mens hun pekte på fremmede folk. Uuh..:)

Skravla pleier å gå her også, men det er jo bare koselig..All day long yellin' er derimot av et anna kaliber.:p "PAPPAAAAA!!!" ropte hun til stadighet ut i den store remabutikken vi var på, mens hun pekte på fremmede folk. Uuh..:)

Hahaha unger as! :P Liana roper "HEEEEIIIII" til alle hun møter når hun er ute eller med i butikken:eek::P

Hahaha unger as! :P Liana roper "HEEEEIIIII" til alle hun møter når hun er ute eller med i butikken:eek::P
Hihi..Ja, det gjør J også, men det er jo litt koselig da. Når de vinker farvel til butikkansatte og sånn. ♥

Hihi..Ja, det gjør J også, men det er jo litt koselig da. Når de vinker farvel til butikkansatte og sånn. ♥

Hehe ja, jeg syns det er søtt..hihi.. men kan bli litt mye når hun sier "hei" om og om igjen til samme person :P men de fleste syns det jo bare er søtt da :)

Desverre?:P skulle gjerne hatt mer jeg.. haha.. norske talenter her å :D men tror Leoh tror han er med på konkurransen, for han hyler med den tynneste og høyeste tonen han har mens han sitter i vippestolen å ser på :P

Så søt sjokolade-Mina du har:D Liana fikk også en liten bit istad, klæra så vel ganske like ut:P
Takk :-)
Så søt når han synger til konkurransen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp