Jeg har en ROPEUNGE i dag! Absolutt alt skal altså ropes ut, så hodet mitt er slitent og gleder seg til en stille kveld.![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hahaha velkommen i gjengen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en ROPEUNGE i dag! Absolutt alt skal altså ropes ut, så hodet mitt er slitent og gleder seg til en stille kveld.![]()
Skravla pleier å gå her også, men det er jo bare koselig..All day long yellin' er derimot av et anna kaliber.Hahaha velkommen i gjengenher går skravla til Emira fra morgen til kveld, Liana elsker å bruke stemmen og det har Leoh blitt flink til å
så hodet er ganske slitent om kveldene
![]()
Skravla pleier å gå her også, men det er jo bare koselig..All day long yellin' er derimot av et anna kaliber."PAPPAAAAA!!!" ropte hun til stadighet ut i den store remabutikken vi var på, mens hun pekte på fremmede folk. Uuh..
Hihi..Ja, det gjør J også, men det er jo litt koselig da. Når de vinker farvel til butikkansatte og sånn. ♥Hahaha unger as!Liana roper "HEEEEIIIII" til alle hun møter når hun er ute eller med i butikken
![]()
Hihi..Ja, det gjør J også, men det er jo litt koselig da. Når de vinker farvel til butikkansatte og sånn. ♥
TakkDesverre?skulle gjerne hatt mer jeg.. haha.. norske talenter her å
men tror Leoh tror han er med på konkurransen, for han hyler med den tynneste og høyeste tonen han har mens han sitter i vippestolen å ser på
Så søt sjokolade-Mina du harLiana fikk også en liten bit istad, klæra så vel ganske like ut
![]()