God helg :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Ønsker dere alle en god helg :D Har dere noen planer for helgen? :)

Jepp! Det er Oslo strikkefestival i helga :D en venninne henter meg med bil og kjører til Bygdøy. Blir godt å komme litt bort og gjøre noe annet. Har planer om litt garnkjøp :)

Skal en tur til Oslo for å se Book of Mormon med et vennepar som og er gravid (men hun har ikke vært dårlig i det hele tatt). Hiver snart innpå noen kvalmetabletter som jeg håper holder ting i magen til vi kommer oss igjennom flytur og kommer oss på hotellet ihvertfall. Og gjør sikkert det samme før showet i morgen [emoji30]

Ellers får vi se an formen, men et fint hotell er no ihvertfall litt forandring i forhold til sofaen hjemme [emoji23]

Skal ikke gjøre noen ting bortsett fra å spise lunsj med venninner og ned og inspisere huset som er under oppussing. Skal bli godt med en rolig helg etter en del uker som har vært litt før fullpakkede(ikke at jeg har klart å delta på halvparten-blitt flink til å melde avbud i siste liten.. huff)

Ingen store planer for helga. Har akkurat flytta så kanskje få henta litt mer av det småtteriet som er igjen og sånt [emoji4] Og få kjøpt hotellputer på coop, jm tipsa om at de var gode å bygge opp med for å minske halsbrann

Rollespill i morgen, kino med nugget2017 på søndag. :)

Heimekos med sambo og yngste frøkna. Skal ein liten tur for å sjå på maling/tapet til eine veggen i stua. Så har eg og frøkna planlagt å bake litt bolla og aniskringler.

I morgon bør eg sy litt også, skal på to julemesser i november så treng å fylle på bittelitt på lageret mitt :)

Avslapping og masse fotballkos på tvn med samboeren :) babyshower i morgen for ei venninne :)

Jepp! Det er Oslo strikkefestival i helga :D en venninne henter meg med bil og kjører til Bygdøy. Blir godt å komme litt bort og gjøre noe annet. Har planer om litt garnkjøp :)

Jeg er så misunnelig. Min gode venninne har stand så jeg har fått litt snaps og instagrammeldinger.

Jeg er så misunnelig. Min gode venninne har stand så jeg har fått litt snaps og instagrammeldinger.

Det var ikke så gøy, i grunn. Stappfullt i markedshallen. Gikk i kø, på krykker. Ga til slutt opp. Fullt på alle kafeer så vi dro på kafé et annet sted. Kjøpte et telespinnøste :)

Back
Topp