God helg :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Titter innom for å ønske dere en god helg :D Har dere noen planer? :)

God helg! Her er det endelig 12 uker og ny ultralyd i dag. I kveld skal jeg på kino med to av tantebarna og se Askeladden. Resten av helgen er planløs :)

God helg[emoji4] jeg skal besøke venninne og ta meg en frisørtur på lørdagsmorgen[emoji1305][emoji94] ellers slappe av og nyte helgen.

Stille og rolig her! Noen få timer på jobb i morgen også er det helg :) Er alene hjemme med hunden, så det blir vel snop, brus og Netflix :p

Har tantebarna på overnatting til i morgen, veldig koselig [emoji4] De er 9 og 11 år, så i dag fikk samboeren og jeg laget middag sammen og pratet litt, uten at 2-åringen sto i beina på oss. Tror vi må ha tantebarna på overnatting litt oftere [emoji1] De er gode lekekamerater og underholdere for en på 2 år!

God helg! Her blir det avslapping og forhåpentligvis litt rydding også. [emoji23][emoji23]

God helg! Skulle vært på strikkefestival, men er for kvalm. Så her blir det sofa og kos med mini, mens mannen ordner på vaskerommet og skrur ikeamøbler :) helt greit i regnværet.

Back
Topp