God helg alle sammen :)

TheusOgNuska

Gift med forumet
I kveld sitter jeg alene forann tv og data, slapper av etter en ekstrem dag.
Blir tidlig kveld tenker jeg, men før den tid skal jeg proppe i meg masse godis og brus[:D]
 
 
Hva er planene denne helgen?

Vi skulle egentlig til 1 års fotografering med Julia i morgen, men den ble flyttet.
Så da skal vi ut å handle lakk og trave maxbo tenkte jeg.
På kvelden skal jeg i bursdag til en venninne, spise tapas og drikke[:D][:D][;)]
Søndagen har vi ingen planer enda, blir det fint vær er vi nok i parken.
 
hvilken park?? kanskje møtes i finværet??

klem evelina
 
god helg[:)]

i morgen blir det stranda, og på "date" med ei venninne på kvelden.
søndag blir det tusenfryd, morro for mini[:)]
 
God helg
Vi har akkurat kommet oss hjem fra hytta litt tidliger enn
planlagt men min mann skal utdrikkninslag i morgen så da ble det slik
så jeg er alene mamma til søndag. håper på pent vær
i morgen så vi kan være i hagen vår

søndag skal vi feier min mann sin bursdag litt forsinket.

så de som vil møte oss i morgen alle tre hopper vi opp og ned ogsier jaaaaaaaa
 
Jeg og sambo har begge jobbhelg, så TB har tatt seg en ferie ut til foreldrene mine! Det er fantastisk vær her nord nå for tida, i går etter jobb tok jeg meg en lang fjelltur og da jeg begynner sent (kl ett) i dag, så har jeg tatt meg en god løpetur i solskinn og nå sitter jeg på terassen og nyter en iskald smoothie [;)] Fatter ikke hvorfor folk spiser is, smoothie er jo så mye bedre og sunnere!![:D] Må vel hoppe i dusjen snart, før jeg sykler på jobb. På den ene siden er det kjipt å jobbe i penværet, på den andre er det godt å slippe å sykle i regnhyret [8D] Trist med helg uten TB, men jeg nyter også friheten til å kunne være i skikkelig aktivitet!! Good helg til dere alle[:)]
 
ORIGINAL: *orkide*

god helg[:)]

i morgen blir det stranda, og på "date" med ei venninne på kvelden.
søndag blir det tusenfryd, morro for mini[:)]


Tusenfryd høres digg ut, husker at jeg var der en gang med mamman min da jeg var 7-8! Kommer aldri til å glemme det, når TB blir litt større skal vi reise nedover vi også [;)] -Er jo ikke noe sånt her i nord[8D]
 
I går var jeg på innflytningsfest hos en kollega.
I dag har vi hatt besøk av to venninner med barna deres vi var litt inne,så gikk vi i en bhg å lekte der før det bar hjem
for å grille.[:D]Blir avslapping på sofaen resten av kvelden.
I morgen har de meldt fint vær så visst det slår til drar vi på en strand å dukker tokkelossene våre[8D][8D]
 
Back
Topp