God grunn?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg er sykmeldt 70%, som tilsier at jeg jobber kun 30%, DVs 11 timer i uka.
Jeg jobber innen telefonsalg, og kjenner det på meg at å sitte lenge, er et ork. Har ei lita i magen som sparker i ribbeina mine på høyre side, så jeg må sitte på skjeiva, i tillegg er det en krevende jobb, i fohold til at man må være blid og høflig hele tiden, og det kjenner jeg at jeg ikke klarer. Er folk frekke med meg, så er jeg frekk tilbake. ( ja, hormoner)...
Er det grunn nok til å sykmelde seg 100% ? Jeg kjenner på at sofaen hadde vært så mye bedre enn å sitte her å være sur og irritert, selv om det er de 11 timene pr uke..

Uff, misunner deg ikke den jobben! :( virker som at det mest fornuftige er full sykemelding. Ikke minst fordi jobben er såpass krevende mtp at folk misliker telefonsalg og er ofte frekke. Jeg holdt ikke ei uke engang da jeg prøvde meg.

Hehe, jeg har vært her i snart 6 år, og trives veldig godt :)
Er veldig sjelden man treffer på sure og grinete folk, men sitter man noen timer å ikke får salg, slik som i dag, så blir man skikkelig deppa :( Men jeg kvier meg litt for å spørre legen om det, vet liksom ikke om det er god grunn nok til å sykmelde seg 100%..

Hvis det fører til stress så er vel det god grunn? Men hvis det bare er fordi du blir irritert av det er det kanskje ikke. Ikke godt å si uten å være lege:)

Hvis det fører til stress så er vel det god grunn? Men hvis det bare er fordi du blir irritert av det er det kanskje ikke. Ikke godt å si uten å være lege:)
Irritasjon = stress?
Hmmm ja noen passer vel bedre i den jobben enn andre, og når sant skal sies så er ikke jeg noe salgstalent :)

Blir skikkelig stressa når de andre rundt meg sitter med fler salg iløpet av en dag, og jeg har ingen, eller veldig få. Heldigvis ikke noe enormt press på det, men kjenner likevel jeg blir stressa og vil bare hjem på sofaen..

Back
Topp