GOD FREDAGSMORGEN!

Bollapinnsvin

Elsker forumet
God dagen, damer!
I dag er det fredag og det er tross alt den beste dagen i uka! I allefall når man jobber [;)] Men det er jo en liten stund til jeg skal det igjen [:D]

I dag skal jeg bake kaker!! Skal lage bryllupskake til kusina mi som gifte seg i morgen. + en diabetiker kake.
Ellers skal jeg prøve å få trent. Og så er det siste dagen til jenta mi i barnehagen. Skolejente til høsten! [:)][:)]

Dere da folkens, mange spennende planer??????

Kos dere i allefall! [:D]

God morgen alle sammen!!!

Idag skal jeg først kjøre Oliver i barnehagen, deretter skal jeg på helsestasjon på arrangert barseltreff. Det er det siste, men vi har allerede truffet hverandre 2 ganger utenom helsesøster.
Tror det er en fin gjeng[:)]

Ellers skal jeg vaske sengetøy...[&:] Og kanskje støvsuge og vaske litt siden det er regnvær idag. Det yrer nå, men det er spådd regn idag.

Sambo skal kanskje lage kylling og bacon pai til middag, det er jo så godt!!!

Ellers skal jeg bare slappe av.

Bollapinnsvin: Lager du kaker på bestilling? Eller bare til venner?

Ha en kjempefin dag alle sammen!!![:)][:)][:)][:)]

go morgen=) i dag skal vi på jobben å skrive under på noen papirer til svangerskapspermisjon... herregud,har vist ikke blitt sendt inn"""
så skal vi på moa(kjøpesenter) å hente brillene mine..
hjem å slappe av:) føler meg ganske dårli i dag:(

ORIGINAL: Tante Sofie

Bollapinnsvin: Lager du kaker på bestilling? Eller bare til venner?

Hva svarer jeg på det da...? He he he, jeg lager på bestilling fra de som vil ha kake av meg om du skjønner. [:)] Kolegaer, venner og bekjente.  

God dag!
Idag skal sambo`n reise på mc treff så vi skal kjøre bagasjen hans til følgebilen kl. to.
Gruer meg litt med tanken på at han skal være borte fra oss ei hel helg! han har jo værtpå treff før så det er ikke første gangen han er borte over helga, men da var jeg alene, hadde ikke vesla da...
Men skal ikke sitte hjemme jeg heller da,  i kveld skal jeg til ei venninne, jentekveld med go mat og film, gleder meg! Er så lettvint å reise bort med Charlotte, bare setter på hu pysjen, legger hu i bagen til vogna så sover hu... da vi skal hjem setter jeg hu i bilstolen og hu sover, også da jeg flytter a over i senga, og sover til morra`n! :o)
Og i morra skal jeg til Karlstad på shopping med ei annen venninne, så da går helga..........
Ønsker alle en strålende dag!!

Go morgen jenter. Hær blir det sikkert en kjempespennden dag!!![:@] (ja sikkert). Ska snart legg Emil for sin første dupp. Mens han sover kommer ei venneinde over og skal farge øyevippan og bryna mine. Ellers så får jeg prøve å finne igjen rommet til eldstemann, har SINNSYKT mye leker som skal bort fra rommet. Ellers ingenting spes. Det er jo regn å tåke her, ikke akkurat nå turvær....

Ha en fin dag alle sammen.

Back
Topp