God fredagsmorgen jenter!!

2barnsmamma

Glad i forumet
I dag klarte lille tuppa å vekke meg, så her var det bare å pelle seg ut av senga! Lenge siden jeg har vært oppe så tidlig[:)] litt deilig også!
I dag er jeg 31 uker!! Hjelp så fort det går, kjenner jeg begynner å få litt småpanikk for fødselen nå[:(] Var bare 17 år når jeg fikk Rebekka så jeg ble ganske skremt..men det går nok bra!!
Nå skal jeg brette litt babytøy og bake boller og muffins[8D]
Ha en fin dag !!

Gooood morgen!!!!! [:D]

Så klarte jeg ikke å være først ute i dag heller a' gett!! [:@] [:D]

Slenger du noen boller og muffins til Sarp eller, Snart-mamma-til-2?? [:D] Hørtes godt ut!!!!

I dag skal jentene mine reise til pappa'n sin. Litt godt men litt trist og...... Det er alltid deilig de første par dagene, men så savner jeg de veldig.... 14 dager uten dem er aaaaaalt for lenge..... [:o] 

I kveld skal vi på kino å se Wild Hogs og spise Pizza på Peppe's, og el_moniq får IKKE være med!! Ho har fått NOK pizza!!!!!!!!!! [>:] (hi-hi) [:D] 

Nå skal jeg kjøre ungene, komme meg i dusjen, spise frokost å dra på sykehuset til prøver.....

Håper dere får en superduper dag, junituppene!!!!! [:D] 

God morgen alle sammen!!!

Her stod vi opp klokka 7!! Da var det rett å skifte bæsjebleie!! Kjekk start på dagen [>:]

Nå har vi spist frokost og kost oss, og Linnea står ved døra og vinker, for hun vil ut [:D] Men ci får vel vente til sola varmer litt mer!!

JAHHHHHH, endelig fredag!! Så deilig!! Mannen min er ferdig før i dag, så det er godt!!

Ha en fin dag store og små!!

Lykke til, bobla mi!!!

God morgen alle!!!

Jeg skal ut og spise lunsj med en veninne i dag, og lillemor skal være med.... Må nyyyte den siste dagen av ferien min, begynner å jobbe igjen søndag kveld.

Ha en riktig fin dag alle sammen!!!!!

ORIGINAL: theskj

Her i Trondheim våknet vi til fullt vintervær i dag. BUHU[:(]

Det ligger til og med snø på veien no.

Det va bra vi ikke hadde lagt om til sommerdekk enno.

Skal ta meg en laaaaang dusj og virkelig stelle meg i dag.

SNØ???????????????? Snart sommer'n joooo!!!! Hmpfr!!! [:@] Teite værGuder!!!!!! [:@] 

Jeg skal prøve å sende deg noen solstråler jeg, sånn at de kan smelte snøen din og gi deg litt go'vær!! [:)] 

Jeg skal hoppe i dusjen selv snart jeg. Og i dag skal jeg til med høvel og det som er. Skal t.o.m ta meg tid til å vokse øyenbryna mine i dag, for der er det JUNGEL deLuxe om dagen!! Litt lat, ja..... [&:] 

Vaske opp må jeg også... Pjuh.....

God morgen fra meg også!
Og i dag er det faktisk en god morgen hihi
hadde en forferdelig dag i går, full av hormoner som gjorde alt så forferdelig ille..
men i natt har jeg sovet som normalt og alt er ok etter forholdene... skal hive meg i gang med en del rydding av 2 etg i dag, siden sviger kommer. (Kan jo se litt ok ut her for henne!)
så skal jeg til legen i dag og få sjekket lille jenta.. skal bli artig å høre hjertet hennes igjen!
mandag er det ul... og da får jeg se henne..
deilige ting å få se fram til gitt!
Ha en strålende dag da jenter i sne elle regn... vind eller sol!
dagen i dag må bare bli helt perfekt!
klem fra meg!

Snø ja, her er det kommet ikke mindre enn 40 cm i natt og enda snør det[&:][&:][&:]
Fyttikatta sier jeg bare.[:@].

Tenkte å rake plena i helga men da må den visst måkes først[:'(]

Mista helt motet jeg nå, skal jaggu bare være inne å lage godt mat å kose meg, nemlig...............

Ha en fin dag jenter

Kan self sende boller og muffins til sarp meeen jeg garanterer ikke at de er så altfor ferske[:'(]

Vi får pleie oss selv når været ikke er på vår side!!!!

Jepp vi får gjøre det beste ut av det tenker jeg. Ha en fin dag i Trondheim

God morgen[:)]
Var innom en tur tidligere rundt kl 07, var ingen andre på og jeg følte meg helt i "coma" så jeg krabba oppi senga igjen.
Sola skinner og set ser ut til å bli en strålende dag. Skal reise fysioterapi nå og treffe typen etter på.
Han kom hjem fra vestlandet og jeg er litt spnent på hvordan han tok det å ligge i trykk tank gitt. Blir spennende å se om jeg har fått hjem en "ny" kjæreste, hihi....
Håper ikke det regner i dag for jeg har lyst til å slikke litt sol gitt.

Ha en super dag jenter, så titter jeg innom senere.

ORIGINAL: Fjåsa

God morgen[:)]
Var innom en tur tidligere rundt kl 07, var ingen andre på og jeg følte meg helt i "coma" så jeg krabba oppi senga igjen.
Sola skinner og set ser ut til å bli en strålende dag. Skal reise fysioterapi nå og treffe typen etter på.
Han kom hjem fra vestlandet og jeg er litt spnent på hvordan han tok det å ligge i trykk tank gitt. Blir spennende å se om jeg har fått hjem en "ny" kjæreste, hihi....
Håper ikke det regner i dag for jeg har lyst til å slikke litt sol gitt.

Ha en super dag jenter, så titter jeg innom senere.

Vi får håpe hjernen ikke har krympa FOR mye! [:D] [:D] 

Lykke til hos legen, Grokkamor!!! [:)] [:)]

takk for den fruluna!
jeg gleder meg ikke til legetime akurat...
er ikke så glad i slike leger...
legeskrekk tror jeg det kaldes..
men deilig skal det være å få høre lille Alice igjen!

God morgen!

Er enda litt i ørska her, men håper det går over idag!!
I går turte jeg ikke kjøre bil engang[&:] Det blodtrykket mitt (eller mangelen på det) gjør meg såå svimmel om dagen!
Har lyst til å kjøre og kjøpe meg nytt kjøleskap idag!!
Dessuten må jeg få ferdig hemmelig venn-gaven.

Ellers skjer det ikke mye...
Sola skinner og været er bra[:)]
Og pappa er i gang med gulvet på badet i kjelleren. Bruker kjempestore fliser, så jeg er så spent!!
Sambo skal stable matter til brytestevne i kveld og svigers har invitert oss på kaffe i ettermiddag...

Lykke til hos lege Grokka og Bobler!!

Og ha en fantastisk flott dag alle sammen!!

God formiddag jenter! Her blir det å stirre på den våte snøen som kom i natt[:'(] Mulig jeg skal ivei å besøke en venninne som fikk ei lita jente for ei uke siden også,har ikke rukket å sett henne enda,så det blir spennende[:)] Ha en fin dag alle sammen

Mornings! eller kanskje det passer bedre med go formiddag snart nå!
Skal på shopping sammen med ei venninde idag, gla jeg ikke har skiftet vinterdekk for hun hadde sommerdekk. må vel være litt forsiktig når snøen har kommet igjen nå...[:'(]
ellers så skal jeg lete etter sånn samboerkontrakt på nette, må vel få skrevet en sånn en jeg og sambo. var på sånn temamøte i banken om kvinner og økonomi igår kveld. herregud det er så mye en må tenke på når man bare er samboere og får barn! livsforsikring bla bla bla. hjelp!

har ikke peiling! jeg er så heldig at jobben har fikset alt til meg, har ikke gjort en dritt utenom å skrive under på papirene om permisjon!

Back
Topp