God fredags morgen !

x1xLiten~blomst

Forelsket i forumet
Yes, da er det fredag, og ENDA en dag nærmere termin [:)]

Hvilke planer har dere for dagen da jenter ?
Her i Trondheim har været bare vært grått å trist, men ser ut til å lysne litt nå [:D]
Så om det blir opphold skal jeg vel gå meg en tur ut, ned til butikken og handle, ellers må jeg vaske leiligheten, stooor vasking !
Så skal jeg vel bare slappe av, og nyte dagen [:)]
Sitte her på Bv og få med meg oppdateringer om Hege S, er så spent på hvordan det går med henne ?

Ha en kjempe fin dag jenter [:D]

ORIGINAL: Lisah

Ha en kjempe fin dag jenter [:D]

[:D]

God morgen!!!! [:D]

I dag er det ingen planer! Solen skinner og jeg har tenkt å nyte den i lange drag :-) Har kjøpt meg en ny bok som jeg skal lese.
Ellers blir det bare stille og rolig.

Ha en fin fin dag alle sammen [:)][:)]

God morgen jenter... [:)]
Solen er halv oppe på en måte, grått, men litt sol.... [;)] (men den varte ikke lenge)
DET SNØR[:@] F......[:@]
I dag var det fredag ja...  Er glad i fredager.. Starten på helgen...
Samboer kommer hjem til meg i dag... [:)] (han har tatt seg påskeferie eter i dag, han er hjemme til den 10 april[:)], + noen dager etter fødsel. Kan ha han lenge hjemme[:D])
Men skal jo på ny kontroll igjen i dag, etter det er det vel ingen planer...[8|] Har ikke noen planer for helgel heller.. [:-]
Er formen min fin vurderer vi å dra til hemmavan i sverige en dakstur... (kjøpe snop å brus)[:D]

Eller blir det nok en god del BV... [:D]

Ha en strålene dag alle jenter

goooood morgen jinter!!!!

Jeg har vært oppe i et par timer nå, får ikke sove [:'(] men da er det greit å ha BV [:D] Nå skal jeg en tur i by'n å handle litt, innom jobb å spise med jentene der også skal jeg se om jeg finner gardiner til barnerommet! På tide å få opp det også nå da[:)]
Ellers har jeg ikke store planer!

Ha en strålende dag!!!!

Goood morgen!! I dag har min kjære fri, så da skal vi en tur på sjopping! Skal kjøpe de klærne som baby skal ha på hjem fra sykehuset! [:D] (jippi,endelig får jeg shoppe babyklær!) Håper alle får en flott dag!!

god morgen jenter[:D]
Idag skal ikke jeg gjøre så mye egentlig,bare nyte dagen[;)]
her er det sol og kjepmpe fint vær,så kanskje jeg skal gå med en tur[8|]
ha en strålende dag alle sammen[8D][:D]

God morgen, god morgen![:D]

Sole titter frem her idag også, og jeg har ingen store planer.
Nå skal jeg lage meg litt frokost![:)]

Ha en flott dag![:D]

24 dager igjen til termin... skulle hatt en ekstra julekalender til dette [8D]

Hei og god morgen jenter[:D]

Vel...får vel litt av en dag i dag...ser ut som jeg mulignes må være jordmor på pusen vår...vet hun er gravid...og nå er hun skikkelig rar...jalmer...og er ekstremt kosete av seg...magen buler i tillegg...så tror noe er på gang...så jeg skal holde øye med henne hele dagen[8D] Tror alle jenter her i huset bør steriliseres...hihi[:D]

Sola skinner innimellom inn i vinduene...hundene skal få mat også skal jeg ha de ut i gården så jeg muligens får gjort noe...til tross for veldig vondt i ryggen for øyeblikket...dårlig søvn og greier...
men...ønsker dere en FLOTT dag mine jenter
[:D]

Jeg skal på gamle jobben og hilse på og spise lunsj.
Resten av helga skal tilbringes i armkroken på sofaen[:)][:D]

Back
Topp