God fredag :)

*trinemor*

Gift med forumet
Noen planer for helgen?

I morgen kommer en av brødrene til mannen til Norge, på besøk fra Usa. Han skal være her i en drøy uke, men jobber endel av tiden, så vi får passe på å være sammen de to helgene han er her :)

Blir hyggelig for barna å bli kjent med onkelen sin igjen, som de ikke har sett på et par år :) Synd ikke kona og den lille jenta deres er med også denne gangen, men planen er at de kommer alle tre til sommeren...

Har også bestilt endel klær til barna fra en nettbutikk i Usa og sendt hjem til dem, så den har han med i morgen. Er så spent på de klærne :)
 
Hihi, slettet helgetråden min jeg, var jo ikke vits med to stykker =) 

VI har fått hjem mannen etter tre uker borte og er kjempehappy!
Teodor og jeg var en tur i svømmehallen før vi hentet han, og så har vi kost oss med pizza og snop!
I morgen er det Gråtass på kino, første visning i filmklubben som viser en ny film en lørdag i måneden fremover. 
På søndag skal vi kanskje på Hunderfossen som har sin siste ordinære åpningsdag!

OG jeg har fått MacBook Air av mannen min!!!!

GOD HELG!!!
 
Så at du hadde skrevet samtidig ja :)

Sikkert godt å få hjem mannen, og med gave i tillegg blir det jo ekstra bra :)

Høres ut som dere har en innholdsrik og fin helg og se fram til :)
 
*trinemor*: Så kjekt med besøk av onkel. Tenker det blir fint for både barn og voksne å møtes igjen etter så lang tid. :) Og pakke med barneklær fra Usa hørtes veldig flott ut. :)

Fru H: Så koselig at mannen er kommet hjem igjen. Hvordan har det gått å være alene så lenge nå? Er det filmklubb for barn? Siden de viser Gråtass? 

Så flott med MacBook Air! :) Har du hatt mac tidligere, eller har du brukt pc? Jeg lurer bare litt på om det er stor overgang å bytte til mac, sikler litt på en selv...

Dette er tydeligvis helgen for besøk, for her kom tante fra Oslo tidlig i morges med pysjamasflyet. Hun hadde fått hjemlengsel i går, og funnet billig billett bare hun sto opp tidlig nok. :) Ungene var henrykte da hun dukket opp, og i morgen skal vi ha bakedag sammen. :) 
 
Så koselig med besøk her og der =) 
Jeg har ikke hatt mac før, kun prøvd andre sin. 
Overgangen er stor akkurat nå som den er helt ny, det er mye jeg ikke kan enda. 
Så dette blir spennende =) 

Det er godt å ha mannen hjemme! Det må jeg si! 
Det ble mye mer slitsomt enn jeg hadde sett for meg. I utgangspunktet er muligheten for avlastning hos familien ganske god, men det har vært mye forskjellig i familien de siste ukene som har gjort at det ble mest stress og jeg hjalp til her og der istedet... :-p
Så nå ser jeg frem til virkelig å slappe av og ha "unnskyldningen" ved å ikke ha bil tilgjengelig da mannen trenger den på jobb!
 
Du er skikkelig tøff. :) Jeg ville ikke ha vært til hjelp til noen da jeg var høygravid. Du får bli hjemme uten bil, og bare gjøre minst mulig nå de siste ukene da. :) 
 
JA, det er planen!
Jeg synes virkelig det er vanskelig å ikke tilby seg, eller å si nei til å hjelpe, når jeg tross alt er ganske frisk og står oppreist enda :-p
Men jeg gikk på en liten smell noen av dagene og har forstått at jeg må skjerpe meg og gjøre minst mulig!
Kan jo fint være hjelpsom på andre, mindre slitsomme måter!
Og så er det jo slik at det ikke er lett å spørre om hjelp når man vet at andre rundt deg er slitne og "oppbrukte" selv.
 
Jeg glemte å svare på det med filmklubben.
Opplegget er veldig bra, det er for barn ja. 
Det koster 100 kroner per barn og da får de fri inngang på alle filmene og får med en voksen gratis. 
Her er programmet for i høst; de viser en film for de minste og en for de litt større. 
(ja, så må jeg bare finne ut hvordan jeg kopierer link med mac...)

HER: http://www.oppland.no/lillefilm/Visninger-hosten-2012/
 
Back
Topp