God fredag!

almara

Forumet er livet
VIP
Heisann, har dere noen fine planer for helga?

Jeg har sovet veldig lite og dårlig i natt.. lurer på om Alma har fått mark i magen, for hun skrek noe helt forferdelig i går og sa det gjorde vondt i rompa. Har klagd over det tidligere også, uten at hun er noe rød eller noe som helst. Det så ut som at det klødde, så da mistenker jeg mark. Og ble liggende å lure på om Luna kan ha fått det også, siden hun våkner så ofte om natta. 

Gikk en ganske lang tur til apotek og kjøpte mikstur mot småmark. Herrrlig. Bedt dem holde utkikk etter mark i barnehagen. 
Så spiste jeg et gullbrød til kaffen, etter en Skyr yoghurt. Absolutt INGEN logikk, jeg vet det. Men neste uke begynner jeg på Grete Roede med baby! Har lyst til å begynne NÅ, gleder meg sånn. For med gruppemotivasjon/-press, tror jeg det skal gå bra. Har alltid vært flink til å gjøre "leksene" mine. Så kanskje flink pike-syndromet kan føre til noe godt (kanskje må jeg gå på kurs resten av livet, men dog). 
Klarer jeg å sove litt etterpå (dvs., lar Luna meg sove etterpå), kan det hende jeg trener før jeg henter Alma. 
Og i morgen er det dugnad i bhg, Yeah. Må gå alene med Luna mest sannsynlig, pappaen kan antageligvis ikke. Heldigvis blir Alma hentet av tanta si og så skal de se Ole Brum-filmen, noen som har sett den? Barnas dag eller noe sånt på Saga kino her i Oslo, det blir nok stas. 
God helg, alle!:)
 
Uff, håper dere blir kvitt marken med en gang!

Spennende med Grete Roede kurs da! Lykke til =) 

Vi har tatt skikkelig helg allerede, vært og shoppet, på cafè og handlet inn til pizza som vi lager nå (første gang jeg tester ut denne varianten, så det blir spennende) før vi skal se Mumi-film som vi også kjøpte i dag!

Vi har planer om å se Ole Brumm vi og, får se når det blir!

God fredag til alle sammen, jeg kjenner at jeg egentlig gleder meg litt til Teodor skal legge seg. Ikke fordi jeg ikke vil være med han, men det er så deilig å slenge seg ned i sofaen etter å ha sover på jobb i fire netter, bare slappe av, strikke og se Idol! =)

 
Almara: Høres ikke noe særlig ut med mark :( men ser du ikke det i bleia i så fall?

Fru H:skjønner godt at det blir deilig med litt tid for deg selv og slappe av, etter mange nattevakter :)

Her har det vært jobb og barnehage og enkel kylling middag her hjemme :)

Nå tar jeg meg en hvil på sofaen, og mannen skal straks stelle Snuppa for kvelden :) Etterpå venter bursdagsforberedelser med husvask og dessert-laging.

Spørs hvor mye jeg orker da, sliter litt med bekkenet for tiden.... Heldigvis har mannen allerede tatt seg av støvsugingen så da skal jeg ta gulvene....
 
Kos dere masse med bursdagsfeiring, og god bedring med bekkenet! =)
 
Minsten her hadde små mark ga han en tbl i yogherten også en ny tbl om 14 dager var veldig enkel behandling da. Håper dere blir kvitt det fort, merket ikke at han hadde noen ubehag men jeg så en mark æsj :(
I morgen skal bilen få nye vinterdekke ellers ingen planer for helgen tar det på sparket.
God helg damer :))
 
Så deilig å ta helgen litt som det kommer da Siggen!
Det er ikke alltid like moro å ha fridagene sine tettpakket egentlig 
 
Har enda ikke sett noen mark, så avventer litt.. kan hende det ikke er mark likevel- hvem vet.. Prøvde å kikke i bæsjebleia i dag, og det var ekkelt nok i seg selv- gleder meg til Alma slutter med bleie. Hun er nå i en periode der hun IKKE vil på do. 
 
Back
Topp