God Fredag

camjul

Elsker forumet
Ja hva er planene i dag da damer?
Her blir det vvel og være inne, skal en tur ned på butikken, når jeg får barnevakt. da Lillemor fortsatt er full av prikker(vannkopper) og i tillegg har ho blitt ordentlig forkjølet.
Og siden jeg har operert denne uka tar vi det litt med ro.

Sovet godt i natt?
Nope lillemor har vært mye våken, da hun klør mye og er tett i nesa, og gubben hadde på klokka til 02.00 da han har brøytevakt. tror det blir tidlig kvelden på meg i dag.

Hvordan er været?
Sludd iblandet snø, greit vær ute til og være inne i:)

Hva blir det til middag i dag?
har jeg ikke bestemt forslag tas i mot med takk:)

Hei!
Jeg er fortsatt sengeliggende, er på tredje dagen med 39,5 i feber nå. Svigers hentet Emma i dag tidlig og kjørte henne til barnehagen. Nå kommer mamma snart, for hun skal kjøre meg til legen. Frykter jeg har en kraftig halsbetennelse..

Jeg har sovet helt elendig i natt. Frøs og svettet om hverandre, også har jeg så vondt i ryggen og nakken min... Heldigvis har snuppa sovet godt, hun sov helt til 9 i dag! Hun var så søt i går kveld, strøk meg på kinnet og sa "det går bra mamma.." da kom det en liten tåre i øyekroken min gitt. [:)]

Været vet jeg nesten ikke noe om, for jeg har ikke vært ute siden onsdagen.. [8D] Glad det ikke er ofte jeg er så syk!

Huff god bedring carpus, håper du får noe for det og blir frisk. Sån holder julie på om vi er syke også:)

Ja hva er planene i dag da damer?
Planen i dag er ikke mye. Jeg har vært å handlet litt mat, vasketøy, lagt tøy på plass i skapet(hoper seg alltid opp), også har jeg sydd på sløyfa på dåpkjolen. Så resten av dagen går til litt mer vasking av tøy, og stryking av tøy som vi skal ha på til søndag. I kveld blir det x-factor og senkveld.

Sovet godt i natt?
Her har vi sovet veldig godt. Deilig det.

Hvordan er været?
Regn, regn og atter regn. Ville ha mer snø i stedenfor jeg. Det var jo så koselig ute når snøen var kommet.

Hva blir det til middag i dag?
Her blir det taco i kveld. Namnam.

God bedring til dere som er syke.

Er vel tiden for sykdom også :( prøver og rydde og skifte på sengene jeg da, men skal ikke hoppe for mye rundt så tar det litt med ro.,
Lurer på fisk i dag jeg, vist jeg for kommet meg på butikken. får kjøpe farsdagsgave også. lurer på ps3 eller x box360 kinetik
Kos med dåp MrsPInk håper vi få se noen bilder:)
Alruto, gratulerer med å ha fått en ku oppkaldt etter deg;) og deilig og være ferdig med å vaske huset alt.

Takk, Camjul! Kommer nok bilder fra dåpen ja! [:D]

Idag skal vi i selskap til søskenbarna til ungene. jenta blei 4 i går og broren blir 8 i morgen[:D]
Ellers så skal eg bruke kvelden på å sy sammen tøfflene som eg har strikket[:D][:D] og se x factor[:)]

Følte plutselig for å gå en tur jeg. Så endte opp med å gå 5km i regnværet! Deilig. Nå koser jeg meg med en kopp kakao før jeg skal hente Helene i barnehagen.

Back
Topp