God fredag 20.06.

Så morro med besøk i barnehagen :) virker som om han er veldig klar;) ...bortsett fra den sitte-stille-på-stolen-delen da :p Men det kommer som regel fort når de først begynner i bhg.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var stas :D Og vi bor så nære at vi kan stikke innom når vi vil og være med å leke ute og slikt :)
Deilig det da!

God kveld!

Jeg og Nathaniel sitter i sofaen og koser oss etter litt melk. Simone og Pappan er ute og leker seg. Vi har besøk av foreldrene mine. De kom i går og blir til mandag. Vi skal ha dåp på søndag :) skal lage fruktsalat, gele og ostekake. Heldigvis ikke så mye, for jeg er blitt skikkelig forkjøla og energien er på bånn. Men det er deilig med besøk som lager middag og rydder :-D

Ellers så har vi det finfint :) Simone har hatt ferie denne uka, så vi har for det meste vært hjemme og ute her i nærområdet. Uka gikk fort med litt forberedelser til dåp o.l.

Lykke til med dåp :D
Greit å gjøre det litt enkelt ja :)

Hvor mange gjester blir det?

Kan tenke meg det var godt med ei ferieuke for Simone. Hermine er veldig klar for ferie og vil ikke i bhg om dagen ;)

Ja den var kjempefin :D
Vi reiser om ei uke og en dag!

Vet du, mannen har fått så god lønn denne måneden at vi behøver absolutt ikke de få pengene jeg tjener på to dager i barnehage :P ;) Men følte det ble så dumt å si nei når jeg først har gitt beskjed om at jeg kan jobbe...selv om det hovedsakelig var mai/juni jeg ville jobbe da!

Da er det ikke lenge igjen! :-) det blir deilig for dere!

Hehe..ser den at du følte du måtte si ja til et par dager ;) juni måned er ofte en fin måned sånn sett ja ;-)

Takk, spesialisten trodde heller ikke vi fant noe mer ut av prøvene han tok, men :p
Energien kommer seg. Men jeg skal virkelig lade opp nå som mannen er hjemme :D

Greit å ta de og håpe på at de finner ut noe og slippe å lure. Kjedelig at det skal være så vanskelig å finne ut av.

Ja nyt det at mannen er hjemme :-D beina på bordet og et glass vin i hånden i helga kanskje? ;-)

Greit å ta de og håpe på at de finner ut noe og slippe å lure. Kjedelig at det skal være så vanskelig å finne ut av.

Ja nyt det at mannen er hjemme :-D beina på bordet og et glass vin i hånden i helga kanskje? ;-)

Ja mye godt mulig ;)
Spennende med dåp da!!

Surfer mobilt!

Ja det var stas :D Og vi bor så nære at vi kan stikke innom når vi vil og være med å leke ute og slikt :)
Deilig det da!
Hermine var endel på besøk i bhg da jeg jobbet der i fjor sommer...ikke at det hjalp det stort mht bhg start...kan ha hatt noe å gjøre med at hun var 10 måneder da :P ;)

Da er det ikke lenge igjen! :-) det blir deilig for dere!

Hehe..ser den at du følte du måtte si ja til et par dager ;) juni måned er ofte en fin måned sånn sett ja ;-)

Ja, med feriepenger, skattepenge og utbetalt alt av overtid han har jobbet i år ble det en hyggelig sum å feriere for...men så behøver bilen service og ny frontrute så der forsvinner endel :P det får bli mine "lommepenger" jeg tjener nå da :P Delt økonomi som vi har; hans penger er våre penger og mine penger er mine penger :cool:

Hermine var endel på besøk i bhg da jeg jobbet der i fjor sommer...ikke at det hjalp det stort mht bhg start...kan ha hatt noe å gjøre med at hun var 10 måneder da :P ;)

Ja men ikke sikkert det går knirkefritt selvom han er ett år eldre da :)

Surfer mobilt!

Lykke til med dåp :D
Greit å gjøre det litt enkelt ja :)

Hvor mange gjester blir det?

Kan tenke meg det var godt med ei ferieuke for Simone. Hermine er veldig klar for ferie og vil ikke i bhg om dagen ;)

Takk :) vi blir ca 40 stk. Skal døype han sammen med søskenbarnet hans. Koldtbord og kaker. Gleder meg mest til koldtbordet jeg da ;-) mmm!

Simone hadde godt av ei ferieuke, men er superklar for å begynne på igjen. :)

Takk :) vi blir ca 40 stk. Skal døype han sammen med søskenbarnet hans. Koldtbord og kaker. Gleder meg mest til koldtbordet jeg da ;-) mmm!

Simone hadde godt av ei ferieuke, men er superklar for å begynne på igjen. :)

Så lurt å slå to dåper sammen :D

Mmm, slik mat er alltid yummy ja :)

Hehe, Hermine skal ha 6 uker ferie nå snart, tror ikke hun kommer til å spørre etter barnehagen en eneste gang :eek: :p ...hun liker seg der når hun først er der, men ber aldri om å få gå frivillig :oops:

God kveld!
God bedring til alle dere som er syke!! <3 og lykke til med dåp Bébbe:D så koselig da:) hvertfall maten og selskapet:D har ikke døpt noen av mine jeg:P hehe..

Er sliten etter en tur til Kongsberg:) sambo trengte noen nye klær, så vi tok med Emira og Leoh på tur :D Liana ble hentet av bestemoren og var hos dem etter barnehagen :) kosa oss masse med mat, shopping, is, boller og iskaffe (mocca).. men skjønner ikke hva det er med Leoh og offentlige stellerom og doer??? Han blir såååå redd og bare hylskriker så fort han kommer inn i rommet:eek: men må jo lissom bare få skiftet bleie å.. hehe..

Ble sein kveld på jentene da. Vi var hjemme kl 19:30..så Liana var vel ikke i seng før 20:30/21:00 og Emira rundt 21:30 :P er nok ikke lenge til jeg går på date med senga, dyna og puta heller:cool::p

Kjøpte disse til Leoh:D syns dem var sååå søte og kostet bare 99kr på cubus:D var salg i alle butikker og på nesten alle varer og egentlig nattåpent;)
1403296429548.jpg

God kveld!
God bedring til alle dere som er syke!! <3 og lykke til med dåp Bébbe:D så koselig da:) hvertfall maten og selskapet:D har ikke døpt noen av mine jeg:p hehe..

Er sliten etter en tur til Kongsberg:) sambo trengte noen nye klær, så vi tok med Emira og Leoh på tur :D Liana ble hentet av bestemoren og var hos dem etter barnehagen :) kosa oss masse med mat, shopping, is, boller og iskaffe (mocca).. men skjønner ikke hva det er med Leoh og offentlige stellerom og doer??? Han blir såååå redd og bare hylskriker så fort han kommer inn i rommet:eek: men må jo lissom bare få skiftet bleie å.. hehe..

Ble sein kveld på jentene da. Vi var hjemme kl 19:30..så Liana var vel ikke i seng før 20:30/21:00 og Emira rundt 21:30 :p er nok ikke lenge til jeg går på date med senga, dyna og puta heller:cool::p

Kjøpte disse til Leoh:D syns dem var sååå søte og kostet bare 99kr på cubus:D var salg i alle butikker og på nesten alle varer og egentlig nattåpent;)
Vis vedlegget 65933
Åh, så herlige klær :D
Rart at han blir redd? Men har dere med vogn går det kanskje an å skifte i vogna? :D

Åh, så herlige klær :D
Rart at han blir redd? Men har dere med vogn går det kanskje an å skifte i vogna? :D

Ja er så gøy at det har blitt mer fargeutvalg for gutter å:D har savnet noe gult til han:)

Han var sånn sist gang vi var på tur å.. men tenktr han bare var i dårlig humør. Nå brukte vi sportsvogna siden den tar mindre plass i bilen.. og den er så vanskelig å skifte i.. men jeg vurderte det:P og må nesten bare gjøre det neste gang om han skal være like redd! For hjelper ikke å bære han heller..like redd så lenge han må inn på disse rommene:P

Ja er så gøy at det har blitt mer fargeutvalg for gutter å:D har savnet noe gult til han:)

Han var sånn sist gang vi var på tur å.. men tenktr han bare var i dårlig humør. Nå brukte vi sportsvogna siden den tar mindre plass i bilen.. og den er så vanskelig å skifte i.. men jeg vurderte det:p og må nesten bare gjøre det neste gang om han skal være like redd! For hjelper ikke å bære han heller..like redd så lenge han må inn på disse rommene:p
Uff så dumt.
Eskil har helt panikk for doene på toget! Etter å ha blitt skremt av flush-en!

Uff så dumt.
Eskil har helt panikk for doene på toget! Etter å ha blitt skremt av flush-en!

Hmmm..når du nevner akkurat det der, så kom jeg plutselig på at han ble skremt av det samme forrige gang vi var i kongsberg! :eek: kansje han kjenner igjen rommene og forbinder dem med noe skummelt?

Hmmm..når du nevner akkurat det der, så kom jeg plutselig på at han ble skremt av det samme forrige gang vi var i kongsberg! :eek: kansje han kjenner igjen rommene og forbinder dem med noe skummelt?
Hermine var jo sånn i garderoben i svømmehallen da vi gikk på babysvømming..måtte jo gi opp hele greia fordi hun vrælte bare hele tiden :p ;)

Det ble litt salgsshopping på meg også i går :D
ImageUploadedByBV Forum1403336483.747450.jpg

Hermine var jo sånn i garderoben i svømmehallen da vi gikk på babysvømming..måtte jo gi opp hele greia fordi hun vrælte bare hele tiden :p ;)

Ja da forstår jeg godt at dere ga opp.. hehe.. blir lissom litt meningsløst å dra på babysvømming når ungen tar helt av :P

God helg ja :D
Lillebror har vært på sitt første skikkelige besøk i barnehagen!
Det var stor stas å få være der en stund etter levering av T for å leke med de andre små barna :)
Han ble litt sliten på slutten og la sin elsk på et leketog som flere tydeligvis likte godt, så han ble litt sår på det :p
Og så har han en oppgave i sommer, og det er å øve på å sitte rolg ved bordet :p
Det var riktig nok mange nye, spennende leker som gjorde det vanskelig i dag, men han fikk til slutt spist litt før vi skulle gå igjen. Han sovnet kl 12 i vognen utenfor her og sover enda, snart tre timer senere :p
Jeg har strikket og sett serie og venter bare på at han skal våkne :)
Mannen har ferie om et par timer!!!!! DET blir bra!
Så skal vi hente T og ta helg vi og :)

Så artig med besøk i barnehagen, det blir nok flott for lillebror:-)

Back
Topp