God formiddag tirsdag :)

*trinemor*

Gift med forumet
Her skal dagen brukes til å få vasket huset til jul og få frem den siste julepynten :)

Er 40 % sykmeldt nå og det føles godt å ha fri annenhver dag.... Litt mer energi til å ordne til jul også da....

I ettermiddag skal vi kjøre Amelia til mormor og morfar, siden hun skal sove der og være med i skogen og hente juletre i morra :)

Ha en god tirsdag alle sammen :)
 
Her har det vært julevask i dag mens T var i bhg. 
Det var deilig å få unnagjort så mye, nå mangler vi bare og pakke inn de siste gavene og pakke bilen på fredag, så reiser vi til svigermor for å feire jul noen dager =) 
I ettermiddag har vi vært borte på middag hos et vennepar og det var utrolig koselig. 
Ellers nyter vi dagene med mannen hjemme, det er veldig kos!!
 
Fru H: høres ut som dere har fine dager ja :) hvordan gikk gjensynet med pappaen for Theodor sin del?

Hoppetussa: Så bra at det virker som formen kommer seg. Det er godt å få ordnet litt til jul :)
 
Vi skal feire hos foreldrene mine, som bare bor en halvtimes kjøretur unna, så vi drar ikke dit før på julaften....

Nå har jeg pakket inn de siste julegavene, og nyter at jeg ikke har stresset noe med gavene i år :) bare kost meg....
 
Gjensynet har gått veldig bra!
Ting er omtrent som om han aldri har vært borte og Teodor koser seg masse med pappan sin =) 
 
Her har det gått i ett... Alma er syk og hjemme fra bhg, mannen min er også hjemme, men har tatt seg fri for å få gjort noe på sin egen doktorgrad (som han gjør ferdig på fritida, litt andre forhold i Spania). På mandag brukte jeg hele dagen på å gjøre ferdig min egen prosjektbeskrivelse og fikk sendt den av gårde. Føles bra å i hvert fall ha prøvd. Men, vel, den hadde ikke den store kvaliteten over seg, tror jeg. Lenge siden jeg var ferdig med masteren. 

I dag har mannen min jobbet på sin Phd mens jeg har prøvd å la han få fred. Tok med Alma og Luna en rask tur på butikken, noe hun var i form til, og gikk i en time med Alma i vogn og Luna i meitai så Alma skulle få sove og mannen få ro. Var helt skutt da vi kom hjem, så sliten.. ikke mye hvile før Alma til slutt sovnet for 2. gang (våknet etter legging av at hun hostet og hostet) i ni-tida. Da våknet Luna, og sånn går kveldene.. Jeg har igjen halvparten av julegavene, og skjønner ikke hvordan jeg skal få gjort det, for kan ikke sende Alma i bhg, og hun kan ikke bli med på kjøpesenter. Gleder meg til alt er i orden og det er jul! For et stress. I dag har i hvert fall Alma og jeg bakt pepperkaker og pappaen, Alma og jeg pyntet treet. Det ble nydelig! Brenner røkelse på kjøkkenet nå, hører på julemusikk og prøver å roe ned, men nå bør jeg legge meg.. :)
 
Back
Topp