God form :)

Bondejente ;)

Blir kjent med forumet
Ser veldi mange skriver om nedpress som er ubehagelig, kynnere og relativt nedsatt form.
Er eg bare heldig som ikkje har nokon plager? Er i fysisk god form, jobber fortsatt på gården med å fore dyrene mine , venter ca 200 lam nå frammover , hender også eg kløyver ved... ;) så formen er ikkje noko å seie på!
Merker at den lille ligger lengre nede, men kan ikkje sei det er ubehagelig eller vondt.

Andre som er i god form? Eg er forøvrig i uke 39+1 i dag :)

Merker kun litt kynnere og ubehag innimellom.. Men det må man jo regne med :-) så må si jeg føler meg i god form:D 39+2 i dag :-)

Vil ikke si god form, men akkurat som sist gang blir formen bedre og bedre. Vært dårlig hele svangerskapet, men nå begynner det jo å bli til å leve med!

Ååå, så heldig du er som er i så bra form! Jeg fødte for en uke siden, men går fortsatt som en gås på grunn av bekkenløsning, liksom. :P Har gangsperre i skrittet, føles det ut som.

Jeg har blitt i bedre form i alle fall.. kan fint male litt, hjelpe sambo med riving/bæring av plank og gå turer på noen km (noe jeg ikke har klart tidligere i svangerskapet).. så ganske god form..! Selv om jeg jo perioder på dagen har nedpress, stikkinger og kvalme..

Er veldig plaget med vondter. Men går tur,hjelper til med oppussing,gjør husarbeid og alt som vanlig fordet :-) Så formen er jo god sånn sett :p

Er i veldig god form fysisk bortsett fra at alt er litt tyngre med 21kg ekstra :p går lange turer med hundene hver dag, gjerne flere ganger og styrer rundt i leiligheten med alt jeg ikke gidder ellers. For min del er det det psykiske som er slitsomt. Klarer ikke å tro på at mini har det godt inni magen lenger, og vil derfor at hun skal komme ut så fort som mulig! Termin nå på onsdag, og får vite når jeg blir satt igang på tirsdag :)

God form her også. Litt sliten, bare. Og litt kortere lunte :-P imrg er det barnehage igjen på storesøster, så da skal jeg få vasket huset!

God form her og :) går turer på ca en time med bikkja hver eneste dag. Litt tungt og bøye seg, og har mye kynnere (men det har jeg hatt hele veien). Har lagt vektene og treningssenteret på hylla i påsken, men gjør treningsøvelser med kroppsvekt, strikk og veldig lette vekter :) er 37+5.

Back
Topp