God feriemorgen!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
I natt våknet vesla kl 22, 23:45, 02, 02:30, 04, 04:30, 04:45, 05 (her lå jeg våken en halvtime før jeg fikk sove igjen) og 06. Her står vi vanligvis opp men begge var trøtte så vi sov en time til. Da går rutiner i dass menmen var så trøtt.

Inn på badet og konstanterer at håret ser ut som er smurt inn med olje...MÅ vaske håret. Gubben dro for å hjelpe en kompis med snekring i garasjen før vi stod opp, så da tenkte jeg den beste måten på å få vasket håret var å putte vesla i noen cm med vann i badekaret imens. Men det er gørrmøkkete, så da er det fram med vaskefille og vaskemidler først. Så får jeg ungen oppi og så må jeg ta bunnen av dusjen også for der har sambo tydeligvis vanna en blomst så der var det jord. Sjampo ok. Balsam i så skylle...nei da var badekaret fullt av bæsj o.O Inn i dusjen med ungen å vaske. Skylle balsamen min i hurtig fart med ungen på armen mens jeg synger fem barnesanger med stor innlevelse og kaster noen blikk til badekaret og bæsjeklumper i sjarmerende oppløsning. Nå er eldste våken og vil se dvd - som han ikke får på norsk. Etter å ha ropt seks ganger at jeg er opptatt og at han må vente gir han seg endelig med å mase om hjelp. Tørking og påkjenning av en grinete unge som vil bade mer og som samtidig er sulten, påkledning av meg selv... Så står badekaret for tur - og joy! Så er det å få laget mat til ene og så til andre. Har prøvd å legge vesla for duppen sin nå litt senere enn normalt men hun er tydeligvis ikke klar for sove fordi vi stod opp en time senere enn normalt. Men kan ikke forskyve hele dagen heller. Wræææææl uti vogna. Blæh!

Flere som har hatt en idyllisk start på dagen? :p

Haha! Det var ikke dårlig! :D Just one of those days... :p Får håpe dagen blir bedre etter hvert da. :)

Her fant han tegneblyanter i et av skapene til mormor i dag og fant ut gulvet trengte litt grønnfarge :rolleyes:

Haha! Det var ikke dårlig! :D Just one of those days... :p Får håpe dagen blir bedre etter hvert da. :)
Å neida. Hun ville jo ikke sovne før etter 1,5 time :o Og jeg har da ikke fått slappet av i det hele tatt. Drittdag :( Prøvde å kaste ut eldste men neida han ville ikke gå noe sted før etter lunsj og da er M våken igjen. Blir sikkert en kjempeartig ettermiddag med ei som bare har sovet halvparten av dagduppen sin. Eneste høydepunktet nå er at gubben forhåpentligvis kommer hjem snart og har handlet - da også lørdagsgodt! Sjokolade må være det ENESTE som hjelper nå...

Å neida. Hun ville jo ikke sovne før etter 1,5 time :o Og jeg har da ikke fått slappet av i det hele tatt. Drittdag :( Prøvde å kaste ut eldste men neida han ville ikke gå noe sted før etter lunsj og da er M våken igjen. Blir sikkert en kjempeartig ettermiddag med ei som bare har sovet halvparten av dagduppen sin. Eneste høydepunktet nå er at gubben forhåpentligvis kommer hjem snart og har handlet - da også lørdagsgodt! Sjokolade må være det ENESTE som hjelper nå...
Sjokolade høres vel fortjent ut!

Den store bæsjedagen tydeligvis. Bæsja i vogna og bæsja på sklia :o Og sikler masse, det pleier hun ikke...

• Liker
Reactions: EJ
Husker første gang vi skulle bade S... sprutbæsj rett ned i badevannet... det var ikke særlig idyllisk, sånn som man ser på film.

Spørs det. Vært sutrete og klengete i to dager nå.

Var sånne bittesmå "luftehull" på toppen av sklia, måtte skrape ut bæsjerester med nål, eneste sin gikk nedi :p
Herlig........ O.o :p har hatt mindre morsomme bajs-historier på jobb, men heldigvis ikke hjemme (selv om det nok hadde vært for småtteri og regne i forhold til jobb da :p ).

Herlig........ O.o :p har hatt mindre morsomme bajs-historier på jobb, men heldigvis ikke hjemme (selv om det nok hadde vært for småtteri og regne i forhold til jobb da :p ).
Haha ja...jeg kunne ikke hatt jobben din tror jeg selv om jeg egentlig ikke er den mest sensitive for sånne ting.

Haha ja...jeg kunne ikke hatt jobben din tror jeg selv om jeg egentlig ikke er den mest sensitive for sånne ting.
Man venner seg til det meste utrolig nok :)

Må sei eg lo litt av snappen :P :o

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp