god feit fuktighetskrem ?

Annicken

Forumet er livet
noen som har en annen ide som jeg kan prøve ut , en god feit fuktighetskrem for tørr og irritabel hud ?

han er 17 mnd, og reagerer på mye

noen som vet om en billig genial krem ?

pleier bruke en dyr, men hadde ikke gjort noe m forslag på en AHA opplevelse på god krem dere har hatt =)

A-crem [:D] bruker den på sønnen min som har atopisk eksem

Rød Apobase....[:)]

men den er jo middels dyr =)

jeg kommer nok kanskje til å kjøre på med den dyre jeg pleier - men ville gjerne sett om det fantes noen like bra på merkedet i billig type =)

evt om exomega a derma er billigere i sverige ?

kanskje a creme også?

A-crem har jeg veldig god erfaring med. Den i brun krukke.

jeg har ei jente med veeeeeeeeeeeeldig tørr hud og sist jeg var på apoteket så kjøpte jeg en krem som er for tørr og sprukken hud.
den kosta ca 300kr fro 400ml flaske og heter LIPIKAR- BAUME AP.
er kjempe god!!!

Fornøyd med Calendula kremene[:)]
Men de  er ikke billig kanskje da?
Har du sett på nettsider osv, der kan man ofte finne ting billigere enn i butikk[:)][:)]

ORIGINAL: stoltmortil4

jeg har ei jente med veeeeeeeeeeeeldig tørr hud og sist jeg var på apoteket så kjøpte jeg en krem som er for tørr og sprukken hud.
er kjempe god!!!

det er jo faktisk dobbelt så mye . det er 200 ml i den vi bruker til samme pris . kikke på den og kanskje =)

ORIGINAL: tiram82

Rød Apobase....[:)]

Jupp! Eneste som funker her i gården.

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: stoltmortil4

er kjempe god!!!

det er jo faktisk dobbelt så mye . det er 200 ml i den vi bruker til samme pris . kikke på den og kanskje =)

vi har vært veldig fornøyd med den.for ho er såpass tørr at ho klør seg til blods på armene spesielt,men etter at vi har begynt med den så har det roet seg ned veldig!

Back
Topp