god effekt?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
ja, jeg tok vaksina.. og får ikke ro i min sjel.. jeg er livredd...tenk om jeg har gjort feil.. tatt feil valg..

det jeg tenker på nå i etterkant av vaksineringen, er det legen min sa om bivirkninger.."du kommer sikkert til å få influensa-lignende symptomer, feber og slikt etter vaksina..men det er bare positivt, for da ser du at vaksina har hatt en positiv effekt på kroppen, og immunforsvaret jobber.."

men jeg har ikke hatt noen slike bivirkninger...har dritvondt i armen, og vært svimmel i perioder idag, men ikke noe mer..betyr det da at vaksinen ikke har hatt noen god effekt på meg? eller kanskje immunforsvaret allerede er så godt at det faktisk hadde taklet en svineinfluensa?

kommer sikkert aldri til å få ro i min sjel, ang. om dette var det riktige..jeg ber til Gud og all verdens makter om at babyen ikke har tatt skade av denne sprøyta! [&o]

Noen får sterke bivirkninger, andre milde og noen kjenner ingenting[:)]
De fleste har det som du hadde vil jeg tro. Hadde det sånn selv også. Ble litt dårligere 2 dager etterpå, men så var det over[:)]

Har kun hatt litt vondt i armen, ikke noe annet[:)] Men satser påa t de virker...

Back
Topp