god dag

Idamarie

Forelsket i forumet
hva er jentenes planer for dagen da?
her skal vi til byen tur og handle litt klær til lille prins, og ta en kaffe med ei barndomsvenninne som også fikk en liten prins i februar[:)] gleder meg, for har ikke sett henne på noen år nå.[:)]

så koselig å få møtt hene igjen da, tipper dere har mye å prate om nå som dere har små på samme alder[:)]

I dag skal vi igrunn ikke gjøre de helt store tingene. Har lillesøstra mi på besøk som har overnattet her, og hun overnatter til imorgen igjen.
Så blir nok å se en god film og kose oss med litt digg i kveld[;)]

Ingen planer for dagen, annet enn at jeg skal se bunnen på skittentøyskurven i løpet av dagen....
Markus er fortsatt sliten etter ferie, så vi holder oss i ro ut denne uken. Trenger å få litt overskudd jeg også. Er jo litt å ta tak i hjemme også

koselig på kafe da[:D]
her er det endelig antydning til litt godvær, så det skal nytes ute mens vi ser på bf snekre ferdig veranda

Alltid kjekt å gå på kafe :)) her har vi en rolig morgen man skal etterhvert gå ut til min mor(tar ca 1 time) og spise middag[:D] Der kommer også min søster og småen hennes[:D]og så blir vi hentet av min kjære i ettermiddag! gleder meg til d

Back
Topp