God dag

Urk- har ferie- men må på jobb likevell..! Og solen har forsvunnet..!

Administrasjonssekretær... Kjedeliiiiiig! Men bare denne dagen blir over så har jeg fri resten av uken :)
Og siden jeg sitter her inne på BV så gjetter vel alle hvor travelt jeg har det =)
Hva jobber du med da?

Her e alt bære bra å korr godt d e me litt regn ætter nån sinnsykt varme daga!! Ska visstnok regn i 2 daga å så bli sol igjæn, så da jør d liksom ingenting..[;)]
Har dobbel-nedtelling henn uka æ da, jordmor på onsdag å RHODOS PÅ SØNDAG!!!![:D] Så her e d vasking, stgryking å pakking av klea..

Har en fin dag i dag. Sitter har med mitt nye leketøy, en bærbar pc. Gubben begynte på jobb i dag. Guttungen er ute å leker. Så det er bare meg og hunden hjemme. Stille og rolig. Egentlig burde jeg ha vasket hus..... men det går jo ingen vei[:D]

Nei det er sikkert. Husarbeidet løper ingen vei dessverre. Skulle ønske det av og til. Det er noe som ikke har blitt gjordt for mye av i sommer. Ikke særlig å gå inne i sommervarmen og vaske og stelle.

hei jenter[:)]
jeg har vært en tur i byen for å kjøpe en gave..nå er jeg hjemme og vasker litt klær.. føler meg egentlig litt kokko for det er babyklær jeg vasker[;)] har tatt av lappene på alle klærne jeg har kjøpt og puttet dem i maskinen[:D] er jo så koselig med alle de små plaggene!

Enig....tar noen korte økter innimellom, så gror det ikke helt igjen!!!

Ha en fortsatt fin dag jenter. Tenkte jeg ville ut å kjøpe en spilledåse til nurket i magen, leste om en her som spilte den og la den på magen, og spilte samme spilledåsen når babyen kom ut. Koselig[:D]

Jeg vet ikke kjønn så det er vanskelig å begynne å kjøpe tøy, dessverre.

ORIGINAL: desembermor

Enig....tar noen korte økter innimellom, så gror det ikke helt igjen!!!

Ha en fortsatt fin dag jenter. Tenkte jeg ville ut å kjøpe en spilledåse til nurket i magen, leste om en her som spilte den og la den på magen, og spilte samme spilledåsen når babyen kom ut. Koselig[:D]

Jeg vet ikke kjønn så det er vanskelig å begynne å kjøpe tøy, dessverre.

Ja, det tenkte faktisk jeg også på her i går etter jeg hadde lagt meg.. Kom plutselig til å nynne på melodien til den spilledåsen jeg hadde da jeg var baby(og mine søsken) føler meg varm og god innvendig.. MÅ få tak i en med sånn melodi..(tok opp plystringa mi på tlf. så jeg ikke sko glemme). Nå er jeg jo i uke 20 og da skal jo babyen begynne å høre lyden utenifra, så det er bare å begynne å synge og spille for den!!! [:)] 

Back
Topp