God dag damer

ida89

Elsker forumet
I dag er jeg ekstra tidlig oppe, fordi jeg er sååå spent. Lille prinsessa mi kommer hjem i dag. Nå har vi jo vært fra hverandre i 15 dager, å tro meg det har vært deilig!
Jeg har selfølgerlig savnet hennes kjempe masse, men vi har snakket sammen på telefon hver eneste dag.
I løpet av disse dagene har hun blitt en mester i å snakke, hvertfall i mammas øyne/øre. Hihi

Så må jeg fortelle en annen spennede ting også..
Jeg går så mye å tenker på en ny baby om dagen, men tiden passer liksom ikke helt enda. Me nvi sitter nå å snakker om baby navn osv. Henrik mener han ikke er helt klar enda heller.
MEN, jeg snakket litt med en venninde om saken, å hun satt meg på en tanke. Egentlig har jeg tenkt over det selv, men på en annen måte.
VI bor jo ikke sammen, så i går kom jeg med fryktlig fin ide til Henrik.
Jeg og Thea-EMilie flytter inn til han på prøvetid i Desember/ Januar, da har vi vært sammen i ca 1 1/2 år, så det synes jeg ikke er for tidlig.
Jeg kommer til å fortsette å ha leiligheten min helt til vi er helt sikkre på at dette fungerer bra...

FUngerer det, så kan vi jo først begynne å tneke på en liten en til:Dhihi

JEG SVEVER OM DAGEN JENTER!!!!
Deilig å se at jeg kan gi Thea-Emilie den familien jeg alltid har villet gi ho:) (og for meg selv ikke minst)

SÅ har jeg en link til det, så dere kan få se bildene fra Bulgaria: http://idamariiesin.blogg.no/

Hvordan var det å se snuppa igjen? Herlig kan jeg tenke meg[:)]

Hørtes ut som en lur plan, med prøvetid[:)] Håper dere finner ut at det fungere for dere og at prinsessa kan bli storesøster i løpet av de første årene[:D]

Det var en helt ubeskrivlig følelse... Etter 15 dager nesten.. Holdt henne hardt å klemme kjempe lenge.. Vi hente henne hos besteforeldrene. Så vi fikk sett filmsnutt fra turen, å lille hadde sååå mye å fortelle. hihi

Jaa, det blir spennende å se hvordan alt sammen går:)

Artig!!! Blir spennende med alt som skjer fremover hos deg nå [:)]

ORIGINAL: Ellen.

Artig!!! Blir spennende med alt som skjer fremover hos deg nå [:)]

Ja, blir kjempe spennende. Nå er det bare å vente til jul først å fremst, så går det nok unna se:) hihi
Som jeg gleder meg:D

Ja, det har jeg virklig..
Jeg slet så sinnsykt mye når hun var liten, at egnetlig skjønner jeg ikke at jeg sitter her med heva hue en gang. jeg er så utrolig stolt av meg selv.
Jeg var tross alt bare 18 når ho kom.

Men nå var det hvertfall min tur til å finne lykken:D hihi

Så moro og høre om alt det fine som skjer i livet ditt[:D] Ønsker deg alt godt, kjenner deg jo ikke men har jo lest en del om det du har skrevet før så litt vet jeg jo.
Så deilig det så ut med ferie, så ut som dere koste dere veldig og hadde det fint!
Godt og komme hjem til lille jenta di tenker jeg[:D]

ORIGINAL: Maria.H

Så moro og høre om alt det fine som skjer i livet ditt[:D] Ønsker deg alt godt, kjenner deg jo ikke men har jo lest en del om det du har skrevet før så litt vet jeg jo.
Så deilig det så ut med ferie, så ut som dere koste dere veldig og hadde det fint!
Godt og komme hjem til lille jenta di tenker jeg[:D]

Hei, å takk:-D
Ja, deilig å se at lykken endelig ble min også. Tok heller en liten omvei, men det gjør ingenting. Masse erfaring å ta med seg det vettu. hihi
Men nå skal ejg ihvertfall leve livet som glad og lykkelig. Vi fortjente dette nå synes jeg.

Ja,vi hadde det kjempe fint, så neste år tar vi med Thea-Emilie ned også. Det skal bli gøy:-D hehe

Back
Topp