God boken ?!

18ogmamma

Blir kjent med forumet
Hei dere !
Lurte på om det kostet noe og melde seg inn i god boken ?
Og vist jeg gjorde det, om det kostet noe og få den gratis pakken ?
Og om de sender ting hjem til meg når jeg er medlem ?
Noen som har erfaring ?
haha, bla kanskje litt mye. men gidder ikke noe lurerier ! :b

Det koster ingenting å melde seg inn, klarer ikkje heilt å huske om eg betalte porto på den gratispakken.. men det skal stå i teksten. Etter det så sender dei kvar måned, så viss du ikkje vil betale så må du inn å avbestille. Eg meldte ikkje inn jenta mi før ho var 1 år, men synes det er ein grei klubb. Avbestiller bare bøker eg ikkje vil ha, kjem stortsett påminningsmail.

Koster ingenting :) Heller ikke frakt. :) Meldte ut mini igjenn etter en pakke. Tenker jeg venter litt med å ha han i en bokklubb :)

Vår eldste var medlem der en stund, jeg avbestilte det meste, synes ikke det var så mye interessant og synes det ble veldig mye likt.

Hun er nå medlem i bokklubbens barn, liker den bedre og synes variasjonen er bedre. (sist var det pakke med 5 små Astrid Lindgrenbøker - hurra sa a mor da ;) )

• Liker
Reactions: H27
Vi var medlem i ca 1 år. Ganske mange bøker som er veldig like ja. Også får du jo bøker fra barnet er født, og de første månedene har de liten interresse for bøker. Er medlem av bokklubbens barn også, men synes ikke at de bøkene passer til barn under 1-2 År selv om de har mikro klubb for de mellom 0-2. Mange av bøkene er jo med tynne papirsider.

Jeg liker mammutsalg og lignende, der kan man finne mange fine bøker til en billig penge :)

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp