Olive76 Forumet er livet 13 Mar 2010 #1 Fikk melding fra Actrine igår (så her går det via via) om at Lenemor og August er på Ålesund sykehus. August har RS-virus. Satser på at de er i gode hender og får rette behandling. Riktig god bedring!
Fikk melding fra Actrine igår (så her går det via via) om at Lenemor og August er på Ålesund sykehus. August har RS-virus. Satser på at de er i gode hender og får rette behandling. Riktig god bedring!
Almyrida81 Forumet er livet VIP 13 Mar 2010 #3 Uffda..! Stakkars lille August..! Men nå er de nå i gode hender iallefall.. Masse god bedring til August..!
Uffda..! Stakkars lille August..! Men nå er de nå i gode hender iallefall.. Masse god bedring til August..!
B Bruker763eli Forumet er livet 13 Mar 2010 #4 Åh nei[:o] Det var jo ikke noe kjekt å høre - god bedring til August, håper han blir fort bedre!
*Flatula* Gift med forumet 13 Mar 2010 #5 Oiii.. Stakkars lille gutten da [&o] Masse god bedring til August [:)][:)]
T Trillemor82 Forumet er livet 13 Mar 2010 #6 huff!! det var jo ikke noe koselig![:(] god bedring til lille august![:)]
oslojente1980 Forumet er livet VIP 13 Mar 2010 #7 Håper August blir fort frisk. God bedring. Tenker på dere[:o] Bra dere er i gode hender. Klem
lenemor Forumet er livet 13 Mar 2010 #8 Tusen takk for at du holder folk oppdatert Olive - og for omtanken deres alle sammen. Har sammenfattet det meste i egen tråd jeg
Tusen takk for at du holder folk oppdatert Olive - og for omtanken deres alle sammen. Har sammenfattet det meste i egen tråd jeg
Actrine Forumet er livet 14 Mar 2010 #9 Godt at du sladret for meg Olive! Jeg har fått god oppdatering og ønsker August en videre god bedring![:D]
Godt at du sladret for meg Olive! Jeg har fått god oppdatering og ønsker August en videre god bedring![:D]