God aften jenter

Føler du mensen er på vei eller?
Prøvd lenge?

Dette er 2 pp og jeg har virkelig prøvd å ligge lavt i terrenget denne perioden. Var så sikker på at jeg var gravid sist så jeg vet ikke helt denne perioden. Jeg prøver i hvert fall å være positiv og det har jeg klart bedre denne gangen. Kanskje det er et godt tegn [8|][:)]

Det er bra, men det er like vondt hver gang å få mensen eller se at testen er negativ... Man blir lissom ikke helt vant til det...
Selv om det er vane for meg så er det like vondt hver gang

Ja jeg mener å ha lest at dere har prøvd en lang tid nå. Håper det er din tur nå jeg, hadde vært vell fortjent [:)] Klarer nok ikke forberede meg på et ev negativt testresultat nei. gruer meg til det, virkelig. Tør ikke sjekke tappen heller. Gjorde det for mange dager siden, men tør ikke nå. Det er derfor prøver jeg å ikke kjenne etter andre symptomer heller, vil leve i håpet på en måte.
Synes du er tapper som holder ut ventingen [:)]

Jeg kan jo ikke gjøre anna enn å vente da... Må jo bare holde ut...
Gynekologen sa han ikke kunne hjelpe meg for det ville ofte ikke vise seg enda, men han mente på en annan side at hjemmetestene var så følsomme at det burde slå ut... Men det gjør det ikke selv på morgenurin...
Men selvfølgelig er motet oppe så lenge det ikke er mens så er det håp... Det er bare grusomt å vente... Og så i tillegg ha så mange symptomer...
Joda har prøvd i 2 år så du husker riktig ja...

Vil legge til at jeg ikke for det meste er såååå positiv innstilt altså, så dette er litt rart i grunn. Tar det og som et godt tegn [:)][;)] Får vi virkelig håpe da [8|]

Dette blir noen spennende dager for deg også da [:)] Skal tenke ekstra mye på deg og håpe på at det hjelper litt [:)][:)]

Håper ekstra for deg å!!! Når tenker du å teste?

Tusen takk [:)] Jeg tror nok at det lureste er å vente til tirsdag eller noe, men vi får se om jeg ikke bare må teste på søndagen hvis det ikke kommer noen tante. [:)]

Ja det var det da...

Jeg skal fortelle hvis jeg tester søndag og hva resultatet blir [;)]

Ja du må rooooope ut!!!

Hehehe [:D][:D] Å ja jeg skal prøve å huske på det hvis tanta kommer [8D][8D]

Jeg skal roooope jeg å!!!

Ja det mååå du gjøre for jeg er super spent på når du blir gravid [:)][:)][:)]

Må på do igjen!!!!

Oi dette synes jeg høres veldig lovende jeg da [:)] Tenk om det var deres tur nå da, det hadde vært koselig det [:)] Lykke til de nærmeste dagene. Vi får holde hverandre oppdatert. Sikkert flere her som er nysgjerrig på hvordan det går med oss også [;)]

Veldig spent ja!!!! Lykke til!

Ja jeg har en skikkelig fans tydeligvis for alt som skjer må sendes på mld til flere folk... hehe

Back
Topp